| StefanCristiii a întrebat:

Bună ziua, am o problema și as avea de câteva informații pentru a-mi fi de folos. La inceputul acestui an am fost lovit de catre un autoturism strain, ce are asigurare Euroins pe Grecia. Am făcut la urma amiabilă, după cateva zile m-am prezentat dupa programare la constatări daune, totul in regula, mi-au spus sa revin peste o săptămână pentru ca vor trimite documentele la București pentru a verifica, a trimite o notificare pentru Euroins Grecia, ceva de genul. De atunci pana in prezent nu am mai primit niciun răspuns, merg la constatări si ma trimit acasa cu motivul ca nu au primit nimic de la București, ca dau mail-uri peste mail-uri. Am incercat sa sun la toate numerele de Euroins București, însă nu răspunde nimeni. Mă puteți sfatui cumva? Cum pot proceda? Nu mi se pare normal ca totul sa nu fie rezolvat de la începutul lunii Ianuarie pana la jumătatea lunii februarie, mulțumesc mult.

4 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Depune o hârtie - bine scrisă - la protecția consumatorului. O să-i "accelereze" ei

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Așa este nu este normal după norme, adică după cum ar trebui să fie regulile. Dar este obișnuit, așa se întâmplă. Nu poți face nimic.

| BuLaNNNeL a răspuns:

A pățit la fel un cunoscut de al meu. Doar că respectivul avea asigurarea pe Cehia. A durat aproximativ 4 luni de zile, nu mai știu exact până și.a putut repara mașina.

| NotNamed a răspuns:

Ai mai multe variante. Poti sa iei contactul cu ANPC pentru a ii scutura un pic de bani dar in celasi timp mai suna.i de cateva ori si înregistrează.i. Trimiti email la adresele pentru stirile de la TV si sa vezi cum si.o iau in freza toti.