Daca este turbo sigur pe acolo se duce uleiul, sau in cazul cel mai nefericit pe la segmenti, dar de regula pe la turbo, asta daca masina are turbina.
Nu esti lamurit nici acum? Am spus masina ta are turbina? Daca are turbina iti garantez pe acolo se duce uleiul nu pe la segmenti ce zic unia aici.
Masinile pe benzina nu au probleme la segmenti mai deloc, segmenti se duc la cele diesel.
Deci iti garantez ca daca masina ta are turbina acolo e buba.
Ca sa vezi asta te duci si desfaci teava aia care merge de la turbina spre radiator, daca are turbina are si un turbocooler, adica un radiator unde aerul este racit. Teava aia are 2 coliere, dai jos si poti numa un capat sa desfaci, acum depinde cei acolo teava de aluminiu sau furtun, si daca curge ulei aia e.
Am vazut multe masini care manainca ulei, mai ales de astea pe benzina cum zic unia pe aici si problema acolo e.
Schimba tipul de ulei și baga un 10w40 de la castrol sau liqui molly. 1 litru la 8000 km de exemplu nu e grav. Cati litri îți mănâncă în 10.000 km?
Salut. E o problema cunoscuta la grupul VW la motoarele benzina. Unele consuma ulei la greu iar altele nu. Problema exista si la motoarele mai vechi gen 1.4 MPI / 1.6 MPI si e mult mai grava la cele noi TFSI/ TSI. Singurul mod prin care poti scapa la sigur este sa faci o resementare la motor, dar asta deja valoreaza cat aproape toata masina.