Ajunge la 120km/h si scade brusc puterea? Asa se manifesta acel "limp mode", cand atingi 120/140km/h sau la ce viteza intervine problema, motorul intra in protectie, si nu mai trage deloc bine, pana cand il opresti si pornesti din nou.
De vina poate fi un actuator, alea se duc la ALH-uri.
Fa o diagnoza; daca e problema de la actuator, eroarea arata cam asa:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
E infundata turbina sau e rupt ceva furtun. Ai waste gate la ea sau e cu geometrie variabila? daca e cu waste gate numai de la 3000+ rpm intra turbo (ca la a mea) si pana la 3k e pe simplu diesel. Daca are geometrie variabila e infundat vreun furtun sau ai ulei in intercooler. Scoate fum negru? scoate-o din viteza si calca la blana si vezi daca atinge 4500 rpm si daca scoate fum negru. Daca nu se tureaza nici scoasa din viteza cumpara un turbo nou, e vreo 400 euro la reprezentanta.
Dupa simptomele descrise de tine, masina a intrat in,, limp mode'', adica in protectie deci nu mai depaseste un anumit numar de rpm sau o anume viteza (de obicei 50, 70, 110, 120 km/h).
Chiar daca nu ai aprins vreun martor in bord te invit sa faci o diagnoza (aceasta iti va spune ce problema ai si care este originea problemei masinii tale).
Posibil un senzor de presiune ( http://www.pieseauto.ro/senzori-auto/skoda/octavia/
), debimetru, pozitie clapeta aspiratie... ceva din circuitul aspiratie/alimentare
Nu e de la turbo. Dar nu iteleg ce e limp mode asta. Daca poti sa imi explici mai bine mihairad.
Am avut aceeasi problema la un opel astra caravan, si a fost de la turbina. Fa un test 85-90% este turbina.
La mine mai mult de 140 nu se ducea si dupa ce am schimbat-o pridea lejer 170-180
cealapamarin întreabă: