Ai schimbat si furtunele de la vacuum, dar furtunele sau conductele de la turbina cum sunt?
Problema este de la ceva conducte pe care vine aerul de la turbina, scapa pe undeva, fisura, colier nestrins. asta e simtomul putere lipsa, mai mult de 100 nu prinzi.
Ai schimbat piese aiurea, bani irositi.Ce legatura are MAF cu puterea sau ce ai mai schimbat tu?
Cind MAF sau EGR is cu probleme automat se aprinde si check engine, lumina aia la bord.
Deci cum spune cineva pe aici, prima data scanezi masina, vezi ce coduri ai, daca ai sau nu coduri.
Deci plecind de la turbina, mergi in sus pana la intrare in motor, verific a toate frutunele conductele sa nu fie crapate, fisurate, colierele sa fie strinse bine.Intercooleru sa nu fie nici ala spart, fisurat, coliere slabe.
Înainte să schimbi piese se face o diagnoză și o constatare mai amănunțită, mai exact se verifică parametrii, senzorii, conductele vacuum, samd. Îți recomand să postezi pe grupul de Facebook dedicat VAG, și îți vor răspunde oameni specializați care lucrează zilnic cu ele.
Am avut Passat ca al tău și nu mai trăgea după 2000 de turații.
Era fisurat furtunul gros care era din turbină și nu se observa fisura când mă uitam la motor.
Am descoperit fisura doar când a accelerat altul.
Pierdea presiune pe acolo și nu mai băga turbina presiune.
După ce am schimbat furtunul ăla a mers perfect ca și cum nu avea nimic.
Nu ai spus cel mai important lucru. Ce zice VCDS si ce coduri iti da?
Mai ai sa schimbi senzorul map si pe bune le-ai schimbat pe toate. Nu stiu la b6, dar la b5.5 e o problema recunoscta cu apa care intra in/langa ecu si cutia de sigurante din comp motor. Desfa bine si cauta. Deja as cauta un electrician auto bun deoarece nu pare sa fie din piesa hardware