Orice mecanic de colțul blocului, are în dotare manometru de combustibil. De service nu mai zic.
Se ia presiunea generată de pompă atunci când știi că va porni greu, și vezi dacă e în parametri.
Până la măsurare, pune contactul de 2-3 ori dimineața, și lasă-l cât auzi pompa mergând, abia apoi dă la automat. Dacă ar fi pompa, ar putea porni mai ușor după artificiul ăsta.
Bagati pul in el de g4 si schimba masina. Toti umbla dupa jafu ala e stresant chiar. Fiind tanar munceste undeva intre straini si cumparati o masina noua buna ceva japonez
1 Filtru de benzina
2 Bobina aprindere bujii
3 Verifica daca intra aer suficient
4 Verifica rapoartele Aer, Benzina Aprindere Curent la un tester special la service.
Eu cred ca ii lipseste ceva la raport. Si porneste mai greu pana vine ce i trebuie.
Poti verifica si senzorii de oxigen Sonda Lambda 1 si 2, nu e neaparat de acolo dar nu strica o revizie.