Functioneaza ventilatorul mereu spui tu.Aerul conditionat cum este ON sau OFF?
Daca ai AC pus pe ON asa se intampla, ala trebuie sa porneasca si sa functioneze atita timp cit AC este folosit. Asa ca verifica sa nu ai AC pe ON, daca este ON, pune OFF apoi verifica iar, ar trebuie sa nu mai plece, ori sanu mai functioneze tot timpul.
Daca AC este OFF si acel ventilator functioneaza intruna, atunci trebuie sa stii daca e normal sau nu.
Spun asta pentru ca is masini care au un singur ventilator si ala functioneaza tot timpul cit motorul este pornit.
Am un junghi de BMW, are un singur ventilator, este electric, niciodata nu l-am auzit functionind dupa ce opresc masina indiferent cit de cald este afara, mergind si cu AC la maxim, cand am oprit motorul s-a stins tot.Am mers timp de 2 luni la 40 de grade zilnic a facut exact la fel.
Cind pornesc motorul, pornenste si ventilatorul, deci este ceva normal.
Aud la alte masini dupa ce opresc, ventilatoare care vijiie. Am intrebat un mecanic asa curios mai mult, a zis ca e bine facuta, raceste f bine acel ventilator, nu-i nevoie sa mearga si dupa ce am oprit motorul.
La tine ventilatorul functioneaza, asta e bine, problema e ca functioneaza tot timpul cit motorul este pornit.
Daca ai doar un singur ventilator, atunci cred ca este in regula sa functioneze tot timpul, asa este si la mine, acel ventilator functioneaza intruna, de cand pornesc masina.
Depinde cum este facuta masina, cate ventilatoare are, cit de mari este acel ventilator chestii de genul asta.
Deci si la tine ar putea sa fie ceva normal. Daca la scanare spui ca e totul in regula, atunci nu vad de ce iti faci probleme, lasa masina asa, nu umbla, cine stie ce mai strici.
Daca inainte sau stiu si eu altadata nu functiona asa, dar sa stii sigur cand, in ce conditii etc, atunci sa iti faci probleme.
Pina una alta tu nu ai nici o problema, dar se pare cauti singur sa iti faci
Un senzor de temperatura e problema. Sau un releu. Sau un modul.
Bafta in gasirea problemei, eu n-am intalnit inca un mecanic sau electrician care sa rezolve corect problemele astea
Electricienii sunt degeaba, mecanicii nu pierd vremea cu "electricul".
Diagnoza nu iti spune nimic pentru ca nu exista decodare pe circuitele respective, trebuie verificate cu lampa, multimetrul si eventual comanda din tester.
Un amic a avut aceeasi problema la un Peugeot, dupa ce nu l-au ajutat cu nimic 3 service-uri cu renume, a schimbat singur senzorul de temperatura antigel, si a disparut problema.