In acest caz, rotile trebuie intai sa se rodeze.
Dupa un timp se vor rectifica conform sarcinii si vor putea rula mult mai lin.
Pana atunci e bine sa nu le fortezi.
E ca si rodajul motorului: ii trebuie un timp de rulaj pana ce se "aseaza" piesele corect, dar pana atunci nu este indicat sa-l fortezi.
Da le am echilibrate le-au echilibrat cand au pus cauciucurile pe jante.
In acest caz, rotile trebuie intai sa se rodeze.
Dupa un timp se vor rectifica conform sarcinii si vor putea rula mult mai lin.
Pana atunci e bine sa nu le fortezi.
E ca si rodajul motorului: ii trebuie un timp de rulaj pana ce se "aseaza" piesele corect, dar pana atunci nu este indicat sa-l fortezi.
Nu știu cum e acolo, dar in RO jantele trebuie să fie conform certificatului de inmatriculare (sau CIV). Acolo e tot așa? Adică să nu faci o... ilegalitate. Asta dacă lăsăm la o parte zgomotul.
Ai cumva cauciucuri de iarna pe ea? Pe orice fel de carosabil se aude la fel? Deocamdata sunt noi, se mai intampla, mai ales daca sunt de iarna cauciucurile, ar trebui sa dispara zgomotul dupa vreo luna de rulare(2-3 000 km).
Sunt de vara Sport si noi.
Banuiesc ca ar fi din cauza ca-s noi. Face numai pe autobenzi cu asfalt, nu si pe cele din beton, nu?(daca ai avut ocazia sa mergi si pe ele, stiu ca sunt mai rare in D)
Da doar pe autobenzi face asa. Cred ca e din cauza ca sunt noi. Ca intrest nu vibrează nu trage dreapta sau stanga. mai mult pe autobenzi merg.
Sunt noi anvelopele si pe autoband-urile cu asfalt, unde sunt niste asperitati, nu sunt ca cele de beton, mai plane, se face simtit contactul intre anvelopa si carosabil.La viteza mica nu este sesizabil, la viteze mai mari da, este impactul mai puternic.