Scoate si fum? Daca da, ce culoare?
Pot fi multe, important ar fi sa citesti eroarea (cauza becului aprins), ca probabil iti scrie clar eroarea.
Cauze mecanice pot fi multe, de la distributie desincronizata, pana la biele ori supape indoite, piston crapat, tachet fisurat, aer pe instalatia de injectia (filtre/conducte/pompa/supapa), injector blocat, etc.
Daca ai motorizare CDTI, poate fi pompa de inalta presiune uzata, sau injectoarele.
Daca e DTI, poate fi pompa de injectie, sau aer.
Daca era 1.7 TD, nu aveai probleme (am motorul ala, si e tanc)
Deci, poate fi problema electrica, poate fi problema de alimentare, de injectie, sau cel mai grav, ceva defect in motor (incepand de la distributie, pana la supape si pistoane).
Uita-te in prima faza daca scoate fum, si de care, apoi vezi eroarea.
Intr-adevar cand merge greu si nu trage scoate fum. dupa ce mergi cu ea 10-15 minute..isi revine...de la motor grav nu cred ca e, daca era nu isi revenea..ciudat totusi, isi revine dupa ce apa ajunge la 80-90 de grade.
Am avut motor cu doua biele indoite, dintre care una grav, rasucita aproape. Cand era rece, scotea fum albastru cu miros puternic de motorina, iar cand ajungea motorul la 80-90 de grade, torcea de ziceai ca e impecabila. Am fost in concediu asa, in total am facut mai bine de 4000 km. Marii meseriasi verificau injectoarele, spuneau ca e problema electronica... Am platit multe constatari degeaba.
Intr-un final am desfacut eu motorul, si am inlocuit bielele afectate. Cauza a fost un spray de curatare EGR, care teoretic nu trebuia sa afecteze motorul. Practic, explozia substantei "tari", in compresia de diesel, a fost bomba.
Salut. După cum spui tu ar fi senzoru de turatii. Fa un test cu pedalele sa vezi ce coduri de eroare ai. Baftă
Azi am venit de la seevice am avut si eu martorul acela si nu tragea masina... daca iti ramane martoru aprins du-te sa pui testeru pe ea. La mine a fost turbina