De regula se duce rotorul nu statorul. Excitatia de la releu cu un plus de la baterie le legi provizoriu oimpreuna si vezi cat incarca. La turatie si la relantii. Daca incarca in jur de 20, 24 si la relantii si la turatie, releul este defect. Daca nu incarca la turatie, rotorul este defect. Mai concret, este posibil colectorul sa fie ovalizat, uzat, sau in scurt.
Nici acum nu am gasit problema. chiar nu stiu ce poate avea. am pus un motor de pe un scuter identic care incarca 14.5 cu becurile aprinse si pe cadru asta tot descarca bateria, in mers daca incep sa ajung catre 100 km/h imi da rateuri ca nu mai are curent bateria si sa mai dea si curent la bujie
Posibil: legaturi incorecte la releu. cand turezi iti da la masa. ar putea fi inversate doua fire. verifica cu un multimetru intrarile si iesirile din releu. Bafta deasa si mult succes!
Aia ii problema ca nu sunt inversate, pentru ca mai am un scuter langa mine exact la fel si dupa aia mi-am dat seama, iar acel motor incarca bateria tot asa 14.5 si cand turez nu descarca bateria mai mult de 14.1
In releu exista un comutator, care trimite la masa curentul, sau face schimbarea pentru a trimite curentul inspre barerie. fata de celalalt scuter, poate ca legaturile difera. Alta varianta nu-mi trece prin cap'sorul meu sec.
E ceva in scurt pe el, gandeste te pe ce circuit creste tensiunea la accelerare si verifica l pentru ca daca ar fi avut probleme cu statorul sau altele asemanatoare ar fi trebuit sa fie invers, cand accelerai sa incarce si sub o anumita turatie sa nu incarce...
Da, s-ar putea sa fie.