O rectificare chiulasa cred ca ar rezolva problema. Se inlocuiesc simeringurile supapelor, se slefuiesc, si problema zic eu ca va disparea. Ar trebui de facut si un test de compresie inainte, ca sa stii daca ai segmenti ok sau nu.
Lucrarea asta solicita distributie noua, antigel, ulei si garnitura de chiulasa noua. Poate si "planarea" chiulasei.
" bujia numarul 4 face arderea la cand pun contactul mașinii si o pornesc iar mai apoi uleiul o inneaca"
Cei cu exprimarea asat gen prapastie, acum pe bune, tu pricepi ceva din ce ai scris aici, grele de tot asa-i? Ai o exprimare sta mata in coada de soarece
Cand spui ca bujia se ineaca, sau este inecata, arata ca acolo nu arde combustibilul, nu ca este inecata de ulei.
Ce sa caute acolo uleiul in cilindri? In cilindru intra aer si combustibil, in cazul tau aer si benzina. Daca cilindru ala nu arde, inseamna ca ai probleme la aprindere, adica de la bujie urci in sus pe fisa aia ce spui si la delocu, sau unde merge, daca ai bobina direct pe fiecare bujie, ar putea sa fie si aia de vina.
Asa ca trebuie sa stii sigur daca este ulei, sau e doar benzina, daca e ulei, sa fie asa de mult, suna a fier vechi masina aia adica pot fi segementii, supapele, sau garniturile la supape.
Trebuie verificat daca la bujie vine curent, daca bujia este buna, daca la bobina, daca ai bobine individuale vine curent.
Dar vad tu spui de fise, masinile care au bobine direct pe bujii nu au fise, au doar cabluri, asa ca daca tu ai fise, asta inseamna ca ai delcou si ca ala ar fi problema ta.
Daca spui ca ai schimbat fisele,, si bobina, bobina nu avea nimic, adica sigur, toate erau bune inclusiv fise, problema ta este la bujie, sau acel delcou, ala care da curent la fiecare fisa, ala trebuia schimbat, nu ce ai schimbat tu.
Ce ai schimbat tu, se putea verifica foarte usor si nu schimbai.Dar acum daca ai schimbat asta e, ramane sa schimbi acel distribuitor sau delcou cum mai spun uni oameni, ala e de vina sigur.
In cilindru ala nu intra ulei ca la robinet, sa spui ca e praf, gata nu se mai poate aprinde acolo nimic.
Si daca patrunde ulei pe la segmenti, ala este asa un film, adica putin, o pelicula, iar aia arde odata cu benzina.
Cum am zis doar sa intre ulei ca la robinet, dar asta inseamna ca motorul ala ar fi trebuit sa fie deja praf.
Problema ta este la aprindere, acea bujie nu da scinteie, sau nu o da la timp, ca urmare benzina uda acea bujie si nu arde ca nu are cine sa o aprinda.
Schimba bujia mai intai, pune una noua, apoi daca tot la fel face, schimba acel declou si o sa rezolvi problema.Auzi ulei, aia e benzina toata ziua, calamina si benzina, faci calamina la greu, daca tot mergi asa, plus ca o sa distrugi si catalizatorul daca tot continui asa.
Pai daca o ineaca uleiul insemnca ca uleiul intra in cilindru. Asta insemna fie supape duse ( daca intra pe sus) sau segmenti dusi ( daca intra pe jos). Cand merge da fum albastru sau alb?
Ori ii faci o revizie motorului ori il inlocuiesti.
Segmentii la cil4 sunt terminati.
Poti sa faci un test de compresie sa verifici.