Sfaturi?
Orice mașină consumă curent (poți măsura cu un ampermetru) chiar și când nu e pornită.
Martorul roșu aprins în bord în timp ce motorul merge înseamnă că nu se încarcă bateria. De obicei, sunt de vină cărbunii de la alternator.
În concluzie: chiar dacă bateria ta era nouă la momentul "reparației", acum e numai bună de reciclat din cauză că nici nu ți-ai reparat alternatorul, nici nu ai pornit de câteva ori de atunci motorul (sau nu ai pus un încărcător) să reîncarci acumulatorul.
Pune alta și nu mai repeta aceleași greșeli.
Repet: acest acumulator are viața consumată; chiar dacă o să reușești să bagi ceva curent în el, să pornești motorul chiar, peste scurt timp va fi moartă de tot și riști să rămâi în drum.
Scoate bateria si încarcă o si vezi daca este din baterie problema sau are altceva.
Nu te mai duci la service-uri pirat, simplu. AI platit ca fraierul, ghinion. Poti eventual sa reclami respectivul service la ANAF.
O baterie odata ce o folosesti, apoi o lasi nefolosita un timp destul de lung, sa zicem 2-3 luni ii pui cruce, mai ales daca e o baterie de proasta calitate.Cand ai o masina si nu o folosesti daca vrei sa tii bateria functionabila, din cand in cand trebuie sa pornesti masina so lasi asa stiu si eu juma de ora, macar odata la luna, altfel la revedere.
Poate ala sa incarce ce vrea si cat vrea bateria aia e moarta.Deci nu-i vina aluia ca tia murit tie bateria,dar multi nu stiu,nici cei care vand bateria daca este in garantie o duci nu le spui ce ai facut,spui ca nu mai merge siti dau alta,asta daca are garantie,sau este inca in garantie.
Cei care vand baterii nu stiu ceai facut tu,iar daca le spui sigur nu-ti da nimic pentru ca este vina ta.
Referitor la ce spui tu ca vrei bonuri,pai cine sa iti dea bon frate,te auzi ce spui?
Daca eu am service,vii tu sati repar raia de masina,eu cumpar piese pentru firma mea,nu am cum sa-ti dau eu tie bon pentru ca nu este bonul tau,nu este piesa ta,este piesa mea,pe care eu tio vand tie,adica tio pun la masina ta,deci iti pun o piesa care este a mea plus manopera.
Nu stiu despre ce anume bateti voi campii,asta daca ala are firma si nu e unu care repara asa ilegal sa zicem,adica fara firma.
Si tu nu esti capabil sa faci diferenta dintre o piesa folosita si una noua,chiar daca e deja montata pe masina?
Daca nu te pricep,atunci nu mai veni cu povesti. Daca e sa-i ceri ceva da poti sa-i ceri sa iti arate bonul ce la primit el cand a cuparat piesele,dar nu sa til dea tie,ti-l poate arata,aia da se poate.
Dar daca nu ai incredere in acel mecanic,sau acel mecanic nu este de incredere,ce mai cauti frate la el? Ca este vecin cu tine? Du-te cauta unu serios daca asta spui ca nu este serios si ce mai spui.
Referitor la baterie,ar trebuie sa aiba pe ea anul fabricatie,orice baterie are pe ea anul de fabricatie, deci aia poti verifica f usor, dar se pare ca tu decat sa incerci sa verifici, mai degraba acuzi, ca vorba aia e mai usor sa stai in fata calc si sa acuzi pe cineva decat sa deschizi capota si sa te uiti pe baterie ce scrie, banui ca nici capota nu stii sa o deschizi deci lasa'te de meseria asta cu acuzatu ca nici la asta nu te prea pricepi.
Deci noul tau mecanic care este de fapt tinichigeriu si se da mare mecanic habar n-are pe ce lume sta pentru el orice lucru nou e nou indiferent cand a fost facut sau cumparat ala da mecanic sigur ala te rezolva praf te face
Este normal sa nu mai porneasca.
Bateriile auto se descarca si singure neconectate la masina.
Trebuie incarcate complet o data pe luna.
Odata ce s-a descarcat complet s-a sulfatat si nu mai este buna de nimic.7
Mecanicul nu are nicio vina. Garantia nu acopera daunele de sulfatare, adica prostia soferului.