| simaflorin a întrebat:

Buna ziua, as dori sa achizitionez un cross Barton de 150cc costa 8600 dar nu stiu cat este de bun, aș dori niste sfaturi de la cineva care a avut sau are.
Mulțumesc

2 răspunsuri:
| MotoBlitz a răspuns:

Salut! Am eu unul si pot spune ca este ceea ce trebuie. Are consum mic, trage bine pentru 150cc și arată aspectuos. Modelul meu are far care chiar ajută in mersul pe timp de noapte, nu ca la alte motocross-uri. Cel mai mare plus ar fi faptul că nu trebuie sa amesteci uleiul cu benzina. Uleiul se pune într-un recipient separat de rezervor, ceea ce te scutește de mult timp pierdut cu cilindrii gradați, seringi, pâlnii, etc. Spre surprinderea mea trage bine și la pante de 70°. Eu am mers si pe un ktm de 450cc și parca ăsta de 150cc il cam intrece?, asta fiindca ktm-ul era in 2 timpi. Dar sa ai grijă, este o motocicletă care te smucește la orice fel de accelerație! Îți trebuie un fizic bun ca sa o tii în frâu. Când i-am dat-o unui prieten a cazut și si-a tăiat coapsa cu carena. A avut nevoie de câteva copci. Îți recomand să îți cumperi și un costum full, sa cumperi chiar si bocanci moto fiindcă te scutesc de entorse si alte lucruri și mai rele. Dacă se întâmplă ca in viitorul îndepărtat să găsești vreo problemă, eu am demontat tot motorul într-o ora jumătate singur. Trebuie sa stii dinainte la ce pericole te expui prin cumpărarea unui motocross si trebuie sa ai buzunar grosutz. Uleiul se schimbă o dată la 48 ore de funcționare! Îți urez succes in achiziționarea motocross-ului și drumuri frumoase! Nu uita sa cumperi echipament!

| simaflorin explică (pentru MotoBlitz):

Salut!
Mulțumesc pentru sfaturi, o sa-mi cumpar si un costum full
Am pus aceasta intrebare pentru ca mai am un cross chinezesc de 125 dar vreau sa il vand pentru ca are fier foarte moale si in nici in 1 sãptãmânã s-a rupt axul din spate si blocajul la pinionul din față asta in conditiile in care nu l am forțat mult, jumătate de ora pe zi si eram curios daca ăsta e mai rezistent