Audi A4 B7 2.0TDI. Tata o are de peste 5 ani, a fost adusa din Germania cu 150.000 de km si acum are peste 250.000 km si nu a schimbat nici un injector. Daca e intretinuta cum trebuie si nu pui motorina "de la colt" nu o sa ai probleme.
Audi are acelasi 2. 0TDI cu probleme. BMW are N47. Acuma depinde si cum au fost intretinute masinile. Iti recomand Audi A4 2.0TFSI sau 1. 8TFSI, BMW 320i 2.0 benzina, daca tot vrei audi sau bmw. Ca alte recomandari ar mai fi Opel Insignia, 1.8 turbo sau 1.6 turbo, Ford Mondeo 2. 0TDCI, Mercedes C-Class.
Probleme la B8 nu prea am auzit sa fie... Probabil sa mai pice un injector, o pompa dar in rest nu prea stiu. Problemele se datoreaza rulajului foarte mare (250. 000km+), care in targurile din Romania e redus la 120-160.000 km. Diesel-urile in general au rulaj foarte mare. Cele pe benzina aduc mai mult a 140. 000km daca e din 2009-2010. Si in plus, daca nu faci cam vreo 20-30. 000km pe an nu se merita diesel. Gandeste-te ca masina nu e noua, deci exista riscul sa-ti pice un injector, iar un injector de tdi e scump. Dar foarte scump. La fel si pompa de motorina.
Problema motorului 2. 0TDI este problema passatului din cate stiu.
Unchimeo are golf 6 din 2008 adus din Germania la 97.000 de km si acum are 213.000 si nu a avut nici o problema cu el...
Audi A4 este iar o alegere buna si BMW 320D 2. 0TDI touring.
Dar la un suv nu te-ai gandit?
Gen MOKKA, ANTARA, TIGUAN sunt foarte bune si spatioase...
Bafta
Ce an? Ar mai fi toyota avensis, mitsubishi lancer, honda accord, chevrolet
Cat mai nou si cu un numar decent de km in bord.
Chevrolet sa cauti cu km putini. Opel in niciun caz 2. 0CDTi daca vrei insignia. Japonezele de care ti-am zis fac fata fara probleme la 120.000-140.000 km rulati in RO.Asta daca sunt intretinute.A4 din 2010 a aparut de fapt la sfarsitul lui 2007 si poarta denumirea A4 B8.A aparut un facelift in 2012 la ea si in 2015 urmeaza noua generatie.La fel si A5. 20 TDi are rost doar daca e 170 cp.Cel de 143 cp e mai incet si consum mai mult.Ca sa nu mai zic ca cel de 170 cu o resoftare duce 220 cp fara probleme.Generatia asta de tdi-uri nu a facut probleme.Insa e putin cam zgomotoasa pentru unii.Clapeta de admisie s-ar putea sa ceara sa fie curatat la un moment dat ori schimbata/reparata.La codul motor CAGA se mai intalneste la modelele inainte de 2012 si problema cu pompa de ulei dar la masini forjate, cu km mai multi de regula. Poate un bec xenon sa se arda sau ceva.Insa eu m-as orienta si catre 320D touring cu facelift din 2009 sau c class. Daca vrei ceva mai premium. Volvo s60, v60 masini foarte bune si consum doar putin mai mare.Fiabile si placute.La astea te-ai gandit? Costa service-ul insa nu prea vei avea nevoie de asa ceva.