Rezista in functie de cum a fost intretiut pana in momentul in care il cumperi
Intretinerea motorului destul de ieftina. Partea naspa e ca motorul e inghesuit sub capota, si la multe interventii trebuie sa platesti mai mult, pentru ca meseriasii trebuie sa demonteze botul (bara, radiatoare, faruri...) ca sa ajunga, de exemplu la cureaua de distributie.
Alta parte proasta la Audi e intretinerea suspensiei. Are multe brate, care sunt consumabile, insa nu se pot bucsa, trebuie inlocuite complet, si nu sunt ieftine.
Buna ziua!
Daca vorbesti de motor de 1.9 tdi 131 cp da, este un motor caracterizat prin multa putere si cuplu, rezistenta.
Intretinerea nu este chiar ieftina, dar este medie. Daca masina are km reali 400.000 si au fost rulati in Germania si tu o vei intreine si vei merge cum trebuie cu ea, garantat pe putin 700-800. 000km mai merge. Daca sti bine 1.9 tdi dar cel in 101 cp a facut un record mondial, 999.999 km pe o skoda fabia si are totul original pe ea din 2000.
Deci masina merita mult.Si apropo motorul nu e chiar asa de inghesuit. Daca 1.9 este inghesuit pe a4, inseamna ca 3.2 pe audi a4 numai are loc
Sunt masini bune, dar trebuie intreinute(depinde cum o prinzi->**SA FIE INTRETINUTA**)
Bafta!
Nu, nu-s deloc inghesuite, doar ca pentru distributie jos fata (manopera 2 ore la tinichigerie, ca nu e treaba de amatori), iar ca sa scot pompita de parbrizol de la un A4 a trebuit ridicata pe elevator si chinuiala in jur de 30 de minute, cu degetele pe sub carenaje. Probabil 'ca la carte' trebuia sa dau jos bara, ca sarise un c**at de garnitura dintre vas si pompita.
Uita-te la Golf 4 ce frumos lucrezi la 1.9 TDI, si pandeste (ca nu prea ai pe unde te uita) la acelasi motor, pe caroseria de A4.
)) Sa zicem la 1.9 se face servisarea grea da? Apai la 3.2 cum s-o mai face?)
Depinde cum au pus motorul. Aici se vorbeste de 1.9 TDI, nu?
Da Din cate am auzit chiar nu se face asa greu servisarea