Ca fiabilitate si putere, recomand motorul 1.9 CDTI/JTD in versiunea de 150cp, regasit pe Alfa Romeo 159 si Opel Astra H/ Vectra C. Nu stiu daca exista un motor mai ok decat el, care sa traga si sa nu se strice, la 20 de ani si peste 400. 000km.
Alternativele de putere mai normala, ar fi toate dieselurile de la Ford Focus 2: 1.6 si 2.0 preluate de la Peugeot, precum si veteranul 1.8 TDCI, cel mai vechi si apreciat motor de la Ford, in vremea aia.
Opel Astra H 1.7 CDTI e de asemenea o masina cu suficienta putere, acel 1.7 se poate compara lejer cu un 1.9 TDI in ceea ce priveste performantele, dar este superior dpdv al tehnicii, fiind injectie mult mai evoluata decat sistemul pompe-duse de la 1.9 si 2.0 TDI pana in 2008.
Renault Megane 2 1.5 dci este si el un motor comparabil cu 1.9 TDI, mai ales daca iei versiunea cu 90cp, sau chiar 100+, nu mai stiu exact care sunt variantele. Sunt si de 110cp din fabrica, iar motorul este o reusita, consuma putin si "fuge" impresionant. Plus ca Megane este un hatchback foarte bine facut, silentios, comod si chiar futurist pentru vremea lui. Daca vrei motor mai mare, este si 1.9 dci, care se spune ca este foarte robust.
Volkswagen Passat 2006, la banii ăia. Și sunt destul de ok dar trebuie sa iei în considerare ca vei băga bani în ea.
Da,dar daca ai nevoie sa bagi bani intr-o masina numai este fiabila nu?
dar ai dreptate, la o masina vechiuta nu are cum sa fie totul perfect
Eu ma refer ca și fiabilitate la motor, confortul din Passat. Totuși vorbim de o suma de maxim 4000. O masina de genul o iei la pachet cu tot felul.
francesca6728 întreabă:
BodenAlex întreabă: