Taxa specifica CO2: 0
Taxa specifica pe cilindrii: 3.4
Cota de reducere: 90
TAXA: 472.60 EURO
Curs schimb: 1€ = 4. 2688 RON
TAXA: 2, 017.43 RON...
deprecierea ti-o face rarul; pe loc, nu are de unde sa stie cel ce o vinde, cum va deprecia rar-ul. ajungi la o suma de vreo 2200 euro sa zicem. Daca ai cumpara cu banii jos.
a ta cam tot pe la valoarea aia e, iar daca este inmatriculata, mai pui la pret, si tot acolo ajungi in mare parte.
daca e intr-o stare buna, mai bine te mai strangi putin si iei o masina mai noua la schimb. Mai gandeste-te ca si aceal corsa nu stii ce probleme are,
alegerea e totusi a ta. Nimeni nu iti va da decat pareri.
Corsa m-ar costa cam 1800 euro. nu inteleg cat ar costa toate taxele de inmatriculare? in afara de pretul masinii.
Stii cum e treaba prin Romania, statul sa te fure cum poate. Poti merge la RAR pentru informatii suplimentare, posibil sa te coste mai putin macar 1.000€ pentru ca e masina veche si polueaza destul. Un unchi de-al meu aduce masini din Germania si la un golf asemanator, cu opel corsa al tau la capacitatiile de motorizare inmatricularea o costa aproape 2.000€ si masina era din anul 2000.
Cel mai bine cacuti una care a fost deja inmatriculata cu taxa platita la anaf...ex eu mi-am luat un golf 4 din 2000 cu 2300 euro care a fost inmatriculata si ce am platit in plus au fost taxele de vanzare cumparare, numerele rosii si nr mele bafta la cautat.
Taxa de inmatriculare poti sa o calculezi tu aproximativ pe internet, scrii pe google "calculator taxa de timbru 2014 anaf" introduci datele masini si gata, la emisi de co2 pui undeva la 140-150 maxim la asa motor desi e mai putin. La astea se adauga inspectia tehnica periodica (itp) care e pe 2 ani si e in jur la 200 ron cu spaga cu tot,+ asigurarea masinii care daca o faci pe o persoana sub 30 ani e foarte scumpa de aceea e bine sa faci asigurarea pe un parinte chiar daca nu are permis. La ce ai zis tu la un motor de 1.2 euro 4 mi-a dat taxa sub 100e. Sper ca ti-am fost de folos.