Scuze câți spun dar ce mecanic e acela care schimbă garnitura de chiulasa pentru ca joaca acul la apa? Trebuiea inainte un control,fierbe apa,ulei in apa,apa in ulei,daca porneste termocupla,daca senzorul este bun sant atatea modalitati de control,nu gata te pui sa schimbi garnitura de chiulasa! Cauta mufa senzorului de temperatura apa de pe motor, o scoti afara si cu o sarmulita faci o punte in mufa, acul ar trebui sa se duca la maxim pe rosu, porneste motorul si vezi daca acul fiind la maxim rosu, oxcileaza!
Va dati seama ca nu se pricepe nimeni pe TPU, masina trebuie dusa in alt service la alt mecanic care sa o vada ar trebui dusa in reprezentanta Ford si doar acolo ar putea sa o repare cineva cu piese originale, din ce an este masina?
2004 și are 230400 km
Mă gândesc dar poate totuși cineva sa confruntat cu așa ceva și mi-ar putea da o idee
Aveti dreptate, ar fi bine sa fie cineva priceput care sa stie sa o si repare poate va lasa numarul lui il sunati si vine sa o vada, dar cel mai sigur este sa sunati maine la o reprezentanta Ford din zona dv si sa vedeti cum face ti sa o duceti la ei la sediu sa o verifice.
Depinde dacă se supraîncălzește efectiv, sau doar bordul a luat-o razna.
Dacă într-adevăr se supraîncălzește, mai trebuie văzute pompa de răcire și radiatorul.
Tot mecanicul ar trebui să le verifice pe toate, dar asta ar însemna multe ore de manoperă.
Pompa am schimbat acum 7000 de km, marca Ina, poate să facă figuri așa repede? Mecanismul a spus că a verificat -o, radiatorul se încălzește face circuitul poate să facă așa dacă ar fi defecte ventilatoarele de pe el?
Dacă e fierbinte radiatorul, iar mașina circulă doar cu viteze mici, atunci ventilatoarele nu funcționează corect.
Bună, vreau să vă spun că azi am fost la mecanic, a luat termostatul jos și a pus lichidul pe direct, am făcut deja80 de km cu ea și stă acul la jumătate, nu mai urcă, zice că sigur a rămas blocat, un termostat pus săptămână trecută de la Gates, vă mulțumesc tuturor pentru timpul acordat, o zi buna
Poate sa fie și de la partea electrica,dar in acelasi timp și chiuloasa sa fie dusa. Uneori nu e suficient sa ii schimbi garnitura, mai trebuie și rectificata.
Dacă e de la chiluloasa va baga apa în ulei sau ulei în apa, plus ca va scădea antigelul din cauza fierberii.
Ai verificat sa vezi dacă nu fierbe apa? Dacă apa e ok, nu fierbe și nici nu inbina uleiul cu ea, sau invers, poate sa fie ceva legat din electric.Iar dacă e asa și tu deja ai umblat la chiuloasa....cam nașpa.
Da detalii mai multe, ce înseamnă se duce acul pe rosu? Fierbe apa? Sau doar acul face pe nebunul?
Posibil să facă acul pe nebunul, nu fierbe apa, se duce pe roșu și revine, câteodată stă o secundă câteodată mai mult, circuitul apei este ok, este presiune in furtune, am mai observat câteodată că kilometrajul dispare câteva secunde, poate să aibă ceva legătură?
Poate fi atunci o problema electrica, nu inteleg de ce a trebuit sa schimbi garnitura de chiulasa si restul ce ai spus! poate fi ceasurile de bord sau undeva la tabloul de siguranță!
Așa a crezut mecanicul, este al doilea mecanic la care mergem și cred că în ritmul ăsta schimbăm toată mașina
Scuze câți spun dar ce mecanic e acela care schimbă garnitura de chiulasa pentru ca joaca acul la apa? Trebuiea inainte un control,fierbe apa,ulei in apa,apa in ulei,daca porneste termocupla,daca senzorul este bun sant atatea modalitati de control,nu gata te pui sa schimbi garnitura de chiulasa! Cauta mufa senzorului de temperatura apa de pe motor, o scoti afara si cu o sarmulita faci o punte in mufa, acul ar trebui sa se duca la maxim pe rosu, porneste motorul si vezi daca acul fiind la maxim rosu, oxcileaza!