Cielo e o raritate, daca gasesti una in mintile ei tehnic vorbind... dar va fi greu cu piesele
Spune-i tatălui tău să meargă cu Cielo imediat cum s-a dat jos din Bora și sigur o să îi treacă să ia Cielo.
Cam goală dpdv al siguranței. E acordeon în caz de accident, pe românește. Mai nașpa decât Loganul, aș zice.
Ca să înțelegi pe unde se situează, Daewoo Cielo este practic un Opel Kadett E, mașină lansată undeva în 1984-1985. Pe acolo e tehnologia.
Motorul e mai nașpa decât cele făcute la Opel, deși sunt aproape identice, lucrează în alți parametri (inclusiv compresia).
Eu nu m-aș uita la Cielo, nu vreau sicrie cu roți.
Opel Vectra A și Vectra B sunt similare dar infinit superioare.
Și Bora este mult mai ok, la finisaje, calitatea tablei și mai ales siguranță. Bora fiind mașină lansată prin 1997-1998, în cu totul alte standarde de siguranță.
Serios.1995 este una,caroseria chituita si revopsita este alta!
In timp,acea peticeala,o aburire,prosteala a clientilor,va cadea,umezeala va umfla chitul, vopseaua se va umfla, si chitul se va desprinde, lasand vederii gaurile ruginii, si asta in cel mult 2 ani!
De regula astfel de gauri,se peticesc cu tabla,la tinichigerie auto,adica se taie prin autogen,portiunea ruginita,si se pune alta din tabla noua,apoi se polizeaza,chituieste,si vopseste!
Nu se astupa cu chit,si revopseste,astfel de operatii se fac de catre samsarii de masini,le iau ieftine,le astupa gaurile,le spoiesc si le revand clientilor fraieri!
Si enorm conteaza UNDE este localizata reparatia,de ex daca este la elemente vitale ale caroseriei,lonjeroane,suspensie,stalpi,praguri etc... oricand cu acea masina, vei putea avea un accident neprevazut, cade roata, se rupe directia, se rupe masina in doua etc..si alte si alte probleme.
Intodeauna,vanzatorul unei masini, NU va fi sincer, mereu va ascunde problemele vitale, acestea fiind ulterior descoperite de cumparatorul pacalit, prea tarziu.
anonim_4396 întreabă: