Nu e cea mai corecta varianta. Cel mai bine e sa o lași în frână de motor. O scoți din viteza când stai pe loc nu când mașina e în miscarr
Nu prea. Daca masina da intr-o groaapa pe care nu ai vazut-o si se opreste inainte de semafor?
Corect este sa apesi ambreiajul si frana exact unde vrei sa opresti. In acelasi timp scoti pe liber.
Este recomandat sa scoti masina pe liber ca sa nu rodezi ambreajul, se rodeaza mereu atat timp cat este apasat, chiar si la semafor, nu este recomandat sa tii apasat ambreajul prea mult, eu personal apas frana fara ambreaj pana ajunge la aproximativ 1, 300RPM turometru si dupa calc ambreajul in care scot masina pe liber si nu are nici o problema, am luat masina de 4 ani cu probleme la Rulmentu de presiune putina bataie si nu s-a intamplat nimic cu ambreajul nici dupa atata timp pentru folosirea corecta, mai bine scoti pe liber si bagi din nou decat sa il tii calcat.