In primul rand, vezi daca nu cumva ai omis sa pui saiba pe bujie. Daca ai omis, pistonul o loveste, de aia se blocheaza.
Scoate bujia cu totul, si da cateva pedale. Daca inca freaca si se blocheaza, desfa cilindrul.
Ai 4 suruburi sus, langa bujie. Le desfaci linistit, nu se intampla nimic. Dupa ce scoti capacul (chiulasa), mi se pare ca poti trage de cilindru in sus, si ramane pistonul. Vezi segmentii, ca se intampla adesea sa se uzeze pana cand nu mai stau in locasul lor, ies si blocheaza pistonul, frecand intre acesta si cilindru.
Daca totul e ok la cilindru, atunci, din experienta mea, mai poti verifica doar magnetoul, sa nu frece volanta sau elicea in ceva.
Daca nici de acolo nu e, trebuie sa desfaci cutia, iar acolo nu ma mai bag. Eram copil pe vremea aia, auzisem ca e foarte nasol de potrivit arcul pedalei, dupa ce umbli la cutie, asa ca am evitat.
Eu am 3 hoinaruri pe care le-am srgmrntat singur carora le-am reglat carburatorul...
Vorbim in privat
Vă pricepeți la motor și la cutia de viteze?
E simplu rău de tot
Eu sper sa fie ca la hoinar
Daca e ca la hoinar este o jucarie extraordinar de simplu nu va faceti griji
Mai ales daca filmati totul faceti poze la fiecare pas cand il desfaceti ca sa nu aveti dubii
Este simplu simplu rau de tot.
Totul este foarte intuitiv
MrsBrunetzyka întreabă: