Probabil ai sarite dopurile din rampele de la injectoare, mecanicul la care ai schimbat axul nu a verificat ata, prin urmare nu ai presiune la ulei la nivelul axului, si de aici si uzura prematura.
Asta nu am de unde sa stiu. Doar un mecanic iti poate spune dupa ce verifica.
Recomandarea mea e sa mergi la un mecanic si sa verifice daca intr-adevar acele dopuri sunt sarite, iar daca sunt sarite, sa rezolve problema intr-un fel sau altul.
Cu putin noroc, nu o sa trebuiasca sa inlocuiesti nimic in afara de rampe, poate nici alea.
Prieten prieten, dar branza-i pe bani.
Daca nu stia de acele dopuri, si erau sarite iar acum s-a stricat axul cu came din cauza lor, crezi ca ar recunoaste ca a fost vina lui ca nu le-a verificat? Normal ca nu. Ca in cazul asta ar trebui ca el sa-ti schimbe inca odata piesele respective din banii lui.
Dar tu stii mai bine.
Sunt convins ca daca a gresit si-ar asuma plus ca am asistat si eu.Eu ma ocup cu diagnoze.Am asistat la toata operatiunea eu personal am efectuat reglajul injectoarelor(totul este in parametri pe vcds) dar nu am bagat de seama pana azi zgomogul motorului eu eram incantat ca nu mai bate in admisie acum merg sa il asculte si el poate mi se pare doar mie, poate este de vina vreo supapa si nu e vina nimanui in acest caz? Eu iti multumesc pentru sfaturi!
Stanmariusvasile întreabă: