anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

detin un audi a4 b7 din 2006 2.0 tdi 140 de cp, cod motor bpw, si am observat in treapta 2, 3, 4 daca o calc de la ~1800 rotatii se aude un fel de huruit metalic care tine pana la ~2000 rotatii, care pare sa vina de la motor si daca schimb viteza imediat adica la ~2200 rotatii se aude un sasait un fel de dump off de la ce sa fie problema,mentionez ca masina trage normal si turbina se aude normal cum trebuie sa se auda si daca stau pe loc cu masina nu se aud acele zgomote deloc cand accelerez, doar in sarcina, pe loc se aude doar sunetul placut al turbinei, masina nu are nici un fel de eroare.Ce poate sa fie? Multumesc! DAU FUNDA!

5 răspunsuri:
| Frank51 a răspuns:

Pierzi aer pe undeva, sau ai o valva blocata. Verifica presiunea in turbina cu vagcom, apoi verifica si fizic turbina + furtunase, si in special sa te uiti atent daca are vacuum valva turbinei, de regula este la vedere. Sunetul acela metalic nu am cum sa stiu de unde este, poate daca faci un filmulet ai mai multe sanse sa te ajutam.

| ioan135 a răspuns (pentru Frank51):

Https://youtu.be/k1eTaCngZCQ
Am facut clip cred ca trebuie ascultat la casti sa se auda exact?

| ioan135 a răspuns (pentru Frank51):

Https://youtu.be/k1eTaCngZCQ
Am facut clip cred ca trebuie ascultat la casti sa se auda exact

| Frank51 a răspuns (pentru ioan135):

Pare din turbina 100%. Daca aerul este doar sasait, fara alte sunete, este de la turbina. Dar daca este metalic, atunci pare din evacuare, accelereaz-o in plaja aceea de turatii(1800-2200), si pune pe cineva sa stea in spate sa asculte evacuarea. Daca in spate se aude sasait metalic, ai probleme la evacuare, mai exact tot ce este dupa turbina(catalizator, toba, etc). La mine se auzea sasait metalic(passat b5.5 1.9), si era din toba, nu am putut sa scap de el in 2 ani.

Iar sasait din asta din turbina a avut un prieten, a rezolvat doar schimband toate furtunasele vacuum.

| cyberalex a răspuns:

Verifica nivelul de ulei in cutie, LOL.