S-a aprins vreun martor in bord, gen check engine?
S-a pus diagnoza pe masina?
e primul lucru pe care sa il faci, si anume diagnoza!
Banuiala mea este probleme la clapeta acceleratie! In cazul fericit se curata, in cel nefericit se inlocuieste!
Pe tester sunt sansele cele mai mari sa se descopere problema.
Personal as suspecta senzori care au legatura (inclusiv cele de la pedale), modul AC sau ceva din alimentare ori recirculare gaze.
Pe diagnoza ar trebui comparati parametrii stiuti de masina, cu realitatea. De exemplu, sa vezi daca stie cand ai calcat ambreiajul, sau cand ai ridicat acceleratia.
Bineinteles, dupa ce se verifica si "ancheteaza" eventualele erori relevante.
Alimentarea motorului si implicit turatia acestuia sunt controlate 100% electronic la masina in cauza, nu mai exista cablu de acceleratie, de exemplu, care sa conecteze soferul cu partea mecanica. Deci defectiunea ta are o explicatie electronica, pe care trebuie sa o descifrezi cu ajutorul diagnozei computerizate.