Trebuie vazuta masina nu poti da sfaturi pe net, cel mai sigur o duci la servis si cei de acolo vad care este problema.
Puntea spate la pug-uri se schimbă pentru că nu se face revizia la timp și să fie schimbați rulmenții pe bara de torsiune înainte ca aceștia s-o uzeze iremediabil.
Dar faptul că după un an ai schimbat cauciucurile (pe spate, probabil, sau chiar toate) nu ar trebui să aibă legătură cu asta.
Posibil gume proaste / reșapate / drumuri multe și proaste / geometrie aiurea etc.
Mergi la un service să vadă ei cauza. Preferabil de marcă.
De ce iai schimbat puntea ce zici tu pe spate? Deci te apuci sa schimbi bascula sau subframe cum se zice asa ca n-ai ce face sau ce s-a intamplat? Alea se schimba numai daca s-a intamplat un accident si s-a lovit acolo, altfel nu vad de ce sa schimbi ceva.La chestiile astea schimbi doara bucsele sau bratele alea cu totu, nu te apuci sa schimbi din sasiu masinii ca sa iti faci de treaba.Rotile sau inclinat in interior asa si? Deci trebuie sa stii exact ce s-a intamplat, am spus puntea aia nu se schimba decat daca este indoita, daca ai avut un accident sau daca inainte a avut un accident.In sf problema este ca cum spuneti voi in RO nu ai geometria facuta bine aia e tot de aia se mananca cauciucurile.Acum ca nu-i facuta nu-i facuta dara trebuie sa afli de ce nu-i facuta geometria aia. Daca aia tiau pus o punte lovita sau ceara daca nu se vede nu? poate fi stramba si cativa mm deci nu se poate vedea cu ochiu, iei o punte de la o masina busita habar nu ai daca o sa mearga sau nu.Deci aia trebuie sa faci geometria. Dara trebuie sa o faci la cineva care se pricepe si este sincer.Cauti un service bun spui frate platesc indiferent daca merge facuta sau nu geometria, doara vreau sa stiu cum stau.Geometria asta din ce am vorbit cu aia care fac asta,daca e ceva in neregula la punte,la bratele alea cu bucse, deci un brat stramb, sau bucsele alea de cauciuc crapate, sau telescoapele duse, deci nu se poate face geometria, nu iese daca una din astea nu-i buna.Eu zic ce mi-au zis oamenii, unia cinstiti, nu unia la care mergi fac sau se fac ca tiau facut si zic gata, au luat banii si la revedere.Treb sa stii sa vorb cu ei le spui cum am zis platesti doara sa iti zica cei rau, pentru ca daca un meserias inspecteaza masina sus pe lift vede toate chestiile astea.De asemenea sasiu masinii daca e stramb la revedere ii pui cruce, nu mai ai cei face. Daca ai avut accident ceva tu stii, nu ai zis nimic, desi vad zici ai masina aia din 2002.DEci cam asa sta situatia.
Deci sa-ti explica mai pe amanunt. pe axul central la puntea de pe spate mai are doua prelungiri sranga/dreapta, iar pe ales sunt cate un rulment cu ace, pana la 144.000 masina a mers asa fara modificari dar la km aia rotile au inceput sa se incline in interior de la rulmenii respectivi. imi manca cauciucurile si plasticul pe interior. la 144.000 am dus-o la un specialist sa-mi schimbe barele respective si rulmentii, ok mi le-a facut, dar dupa un an de zile eu sa schimb 2 randuri de cauciucuri, da ce-am facut? unghiul nu se poate regla la modelul asta de masina. nu este pe arcuri, suspensia e perfecta. nu scapa ulei, culiseaza, deci iese din calcul.