Nu e normal sa desfaci busonul dupa ce a ajuns motorul la temperatura de functionare. Este daunator si periculos pentru integritatea celui care face greseala asta.
Nu e normal sa pui antigel peste semnul MAX (pana in dop e deja maltratare pentru masina).
Nu e normal sa insisti sa umbli sub capota cat stii clar ca nu ai nici o treaba cu mecanica.
Ia-ti o bicicleta, nu te trimit la mecanic pentru ca sunt mecanic, si recunosc ca trimit la plimbare cazurile astea, din foarte multe motive care rezulta in pierderea mea de timp.
Nu te mai complica, du-te la un service serios si fa un test pentru a verifica daca ai gaze de motor in vasul de apa.
Costa 70-100 de lei si stii sigur daca este garnitura de chiulasa sau racitorul egr daca ai asa ceva pe masina.
Si este normal sa dea apa afara daca desfaci busonul cu masina calda.
Este normal si sa arunce surplusul de lichid din vas cand se incalzeste, cu capacul pus.Probabil de aceea ai gasit ud.
Daca maine dimineata ai apa sub nivel atunci ai o problema, dar poate fi o pierdere.
La diesel nu da apa afară și apa nu scade deloc nici după ce o opresc nici când se incalzeste
Atunci masina ta este unicat.
Toate celelalte arunca apa in surplus afara indiferent ca este diesel sau benzina, este vorba doar de legile fizicii de clasa a 6-a.
Cumpara-ti o bicicleta.