Eu sunt 'consumator' de masini maricele, limuzine, iar preturile lor sar de 30.000 de euro, cu toate dotarile "necesare". Asa ca le cumpar sh, dar nu as cumpara un SH peste 10. 000euro. Cumpar modele mai vechi, cu specificatii si dotari bune, dar iau in calcul si problemele comune + preturile de intretinere si reparatie.
Apropo de asta, cand iei o masina mai veche de 5 ani (ca model), e un avantaj mare faptul ca poti afla care sunt punctele slabe ale modelului, ai acces la piata aftermarket de consumabile, si le gasesti in dezmembrari.
La infrastructura romaneasca, iesi mult mai bine cumparand un model "vechi" si solid, decat ceva nou, scump si slab testat. Poate ai vazut cate probleme apar la masinile noi (pompe de ulei si distributii pe lant care cedeaza din primii ani, etc). Alea vechi sunt deja testate, daca exista o problema, se gaseste deja un kit de modificare si zeci de tutoriale care te ajuta sa rezolvi problema.
Nu mi-ar ajunge banii pentru o Insignia noua pe gustul meu, deci as sta potolit, as baga banii in altceva, si as merge in continuare cu actuala.
Asa as face și eu. Dar dacă aveam venituri mari fără discuții o mașină scumpa.
Nu crezi ca merita peste 10k euro un sh?
Din postura mea, nu.
Daca as castiga mai mult, si mi-as permite sa intretin masini premium (un E350, spre exemplu), ar merita sa iau unul bun, pe la 16-20. 000e, poate chiar peste.
Dar din postura romanului clasic, care castiga sub 1000e pe luna si merge la service-uri unde nu stiu sa repare un Ford, ca nu e ca la Logan, orice depaseste 10. 000e se transforma in pierdere.
Si concret, daca ai castiga peste 3000e pe luna ce-ai alege: o masina noua la 20k sau una sh tot cam in suma aia? Ca masina noua ma gandeam la noul opel astra sau noua toyota.
Masinile noi care imi plac mie, nu se incadreaza nici in 20.000... Poate la 30-35. 000e.
Iar daca as castiga 3000e pe luna, as urca standardele, si mi-as dori ceva premium nou (40-80.000e). Depinde ce s-ar gasi pe piata, la salariul ala nu m-ar deranja un leasing de 800e pe luna, si as putea sa le schimb imediat ce ies din garantie, prelungind contractul.
Eu sunt 'consumator' de masini maricele, limuzine, iar preturile lor sar de 30.000 de euro, cu toate dotarile "necesare". Asa ca le cumpar sh, dar nu as cumpara un SH peste 10. 000euro. Cumpar modele mai vechi, cu specificatii si dotari bune, dar iau in calcul si problemele comune + preturile de intretinere si reparatie.
Apropo de asta, cand iei o masina mai veche de 5 ani (ca model), e un avantaj mare faptul ca poti afla care sunt punctele slabe ale modelului, ai acces la piata aftermarket de consumabile, si le gasesti in dezmembrari.
La infrastructura romaneasca, iesi mult mai bine cumparand un model "vechi" si solid, decat ceva nou, scump si slab testat. Poate ai vazut cate probleme apar la masinile noi (pompe de ulei si distributii pe lant care cedeaza din primii ani, etc). Alea vechi sunt deja testate, daca exista o problema, se gaseste deja un kit de modificare si zeci de tutoriale care te ajuta sa rezolvi problema.
Eu as alege un f10/f11 523 i. Motor aspirat, 3l, 6 în linie, bine echilibrat, putere instant, fără laag, extrem de fiabil, ieftin de întreținut, consum rezonabil și impozit asa și-așa. Poți opta chiar pentru cutia automata în 8 rapoarte, dacă nu ești pasionat de drifting/burnout. La bugetul tău poți găsi chiar una cu pachet M.
Succes!
anonim_4396 întreabă: