| macholyco a întrebat:

Buna ziua.
Golf 5 1.4 TSI BLG 2006.
Am fost la service, am cerut curatarea clapetei de acceleratie.
Dupa service am avut erori precum intake manifold flap stuck open, le-am rezolvat prin schimbarea Supapa control admisie si Senzor pozitie clapeta acceleratie.
Acum nu am eroare in bord, check in aprins.
In schimb la kickdown simt cum ma scutura masina si nu trage, doar la turatii mici de parca intra prea mult aer/benzina, la turatii mai mari trage relativ okay.
Inainte de curatare nu aveam aceasta problema. Acum daca accelerez pana la 2000 de ture si iau piciorul de pe acceleratie ea se tureaza singura putin, 2100 sa zicem, dupa scade usor, inainte cand luam piciorul scadea direct fara sa mai stea turat putin, un delay mic.
Am facut adaptare clapeta acceleratie cu vcds mi-a dat ADP RUN OK.
Nu am avut eroare.
Exista alta adaptare la clapeta in afara de cea cu vcds?

1 răspuns:
| relian a răspuns:

Asa se intampla cand umblati la masini sa le aduceti voi " imbunatatiri"
Treb sa spui ce coduri au fost, daca mai sunt coduri acum, nu mai spune tu ce ai avut, trebuie sa vii cu acel cod.
Ce avea clapeta de acceleratie? Aia si tu singur puteai sa verifici sa vezi daca are calamina sau nu are, ai dus masina la service si tiau facut-o aia bococ, pom de craciun laughing

Nu ai spus nimic cum era inainte sa o duci in acel service, daca avea ceva lumini aprinse, ce lumni etc.
"Acum nu am eroare in bord, check in aprins." ce ai vrut sa spui cu fraza asta? Check in aprins. Adica ai lumina aia engine ON sau nu ai nimic aprins?

Fii mai clar, pentru ca din acea fraza nu stii ce sa intelegi.Nu ai eroare la bord, apoi spui ca ai engine ala aprins, deci hotaraste ce ai si ce nu ai.
Inainte nu ai avut erori la ce anume? La clapeta, sau nu ai avuyt erori de nici un fel?

Stii, cand omu nu are de lucru, cauta sa isi faca singur laughing asa cum ai facut si tu cu masina.