| dot4line a întrebat:



In data de 17.12/2020 am fost la acest dealer autorizat ford pentru constatarea unor defectiuni la transmisie si pentru revizia la 10.000 km (ulei si filtre). Acestia au efectuat operatiunea de inlocuire a filtrelor si a uleiului la motor si au constatat si alte probleme la masina, mi-au facturat si am platit o factura totala in valoare de 1, 109.24 lei,(constatare+revizie), pana aici nicio problema cu dansii. Insa dupa constatarea, mi-au facut o oferta de pret (manopera si piese. Piese ce urmau a fi comandate, acestea, nefiind pe stoc.), am platit un avans de aprox 50%(5000, 00 lei) pentru comandarea acestora, dupa care mi s-a comunicat un termen de 2-3 zile, masina ramanand parcata in apropierea atelierului si cheile la acestia). Astazi, 21/12, undeva in jurul orei 11.00 am sunat sa intreb cand anume va fi gata masina si mi s-a raspuns ca nici macar livrarea nu dureaza atat. (ca de fapt comanda nici nu a fost procesata de catre cei din Germania, unde au facut ei comanda de piese...). Auzind aceste informatii noi, am decis sa-i spun aceleiasi persoane care mi-a intocmit si contractul initial (domnul Ovidiu) ca doresc rezilierea contractului, iar acesta, mi-a spus ca revine cu un apel, urmand a-mi comunica daca mai pot anula acest contract.(Eu am solicitat express acest lucru, tocmai datorita fatului ca am fost mintit de la bun inceput si nu mai doresc continuarea operatiunilor de inlocuire a pieselor in service-ul lor si nici produsele, vin si sarbatorile curand.). Am asteptat pana la ora 15 si m-am deplasat la service, sa-mi pot recupera masina si banii dati pe avans. Insa dupa ce domnul Ovidiu mi-a spus ca nu mi-a spus nimeni un asemenea termen de 2-3, practic m-a mintit si in fata. (a doua oara). Am cerut sa vb cu un responsabil iar o persoana din spatele meu de la receptie mi s-a adresat, la fel, spunandu-mi ca nu mai pot anula aceasta comanda si ca va fi nevoie sa ma pricopsesc cu piesele comandate. Masina poate functiona si nu este cvasi-urgent sa schimb neaparat inaintea sarbatorilor acele piese. Cum pot renunta la acest contract de achizitii, comanda ferma piese de schimb? OPC sau...

Răspuns Câştigător
regis
| regis a răspuns:

Avansul platit e garantia ca nu te razgandesti, iar regulile jocului le face întotdeauna cel la care sunt banii. In cazul asta EI.
Sfatul meu este sa accepti piesele dar sa faci reparatia in alta parte.

3 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Doar daca esti sigur 100% ca te-au tepuit poti anunta protectia consumatorului, online sau direct la sediul lor in persoana o reclamatie scrisa. Investigheaza cauza si iti spun daca ai de castigat sau ramane o cauza pierduta. Data viitoare cauta un mecanic cu recenzii bune in google maps sa mergi la ceva serios

| Wr3nch a răspuns:

Depinde ce scrie in hartiile de la comanda ferma cabron. OPC nu te poate ajuta daca tu ai semnat ca primarul si acolo scrie termen de livrare 2 saptamani- o luna (dau un exemplu).

| dot4line explică:

Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Sarbatori fericite!