Salut. Pai din prima iti zic ca(dupa mine, care eu am avut skoda fabia 3) skoda e mai buna ca un golf 4. Cred ca golful 4 are putin mai multa putere dar asta depinde de mai multe lucruri. Oricum, daca vrei sa iti iei skoda e o alegere buna. Deci nu o sa se simta prea maree diferență. Oricum o poti softa daca tii neapărat. Sper ca tea-m ajutat. Oricum merita sa te mai documentezi pentru a fii sigur ca faci alegerea potrivită
S ar putea sa pierzi la spatiu
la motor nu cred, 1.4 de pe skoda pare ca are cuplu mai mare, deci va trage un pic mai bine avand in vedere ca Fabia e si ceva mai usoara
Lasă golful, era pe ducă - 15 ani ai câștigat! Skoda de excelentă și fuge de rupe
1.4 nu fuge! Am testat motorul acesta pe un a3 din 2012, si daca vrei soft trebuie schimbata turbina, alta distractie. Oricum, motorul acesta nu este de modificat.
Ai dreptate. Si eu am skoda si e mai buna ca un golf 4 cu mult mai ales daca o softezi
Am condus ambele mașini și stiu ce vorbesc. Îî mănâncă semințe în capotă golfului ăla din 2000!
Nu conteaza anul fabricatiei. Conduci masina, nu anul.
Decat sa am 1.4 mai bine as merge cu bicicleta, ca plec mai rapid de la semafor.
Nu te poți c... în plăcerea omului. Pedalare plăcută dacă preferi o coajă cu 15 ani mai trecută!
Eh, am lucrat in domeniu pe gama VAG, mai exact la constructia cablajului interior pentru Skoda Superb, Vw t6, Audi a6 C8. Nu vrei sa stii cum se arunca cablurile, cum se umbla in conectori de airbag, etc. Sunt facute strict pentru garantie.
Dacă ai asamblat niște cabluri, asta nu te face doctor în domeniul. Si chiar dacă ai fi (?!) ți-am mai zis cum stă treaba cu plăcerea userului (omului)
Fiecare isi ia ce ii place, nu l-am fortat sa pastreze Golful. Eu doar mi-am zis opinia. Acel 1.4 este deja dus la limita limitelor, nu poti cere mai mult de la el. Daca vrei o masina cu potential te indrepti catre o masina cu capacitate cilindrica mai mare. Ca asa faceau si astia de la M/RS, masinii de 0.9
Cu crezi că skoda scoate un model nou cu un motor perimat?
"nu poti cere mai mult... " mai mult ce? Cai? Vrei 170 cp? Ia-ți un BMW de zece mii de euro să faci drifturi în parcare la Kauflalnd. Sau mai mult ce?
Nu imi plac BMW-urile, si nici driftul nu ma pasioneaza atat de mult. Nu am zis neaparat de 170cai, doar ca acel motor nu o sa suporte mai multi cai, si este mult mai mult predispus la anumite piese stricate. Daca se putea pune multi cai pe capacitate cilindrica mica multi producatori ar fi facut-o, cum ar fi Lamborghini, Ferrari, Ford, etc.
Omul a întrebat : "Ma gandesc sa imi iau o skoda fabia 3 2015 1.4 tdi 90cp". Spune-i tu care știi așa multe ( Lamborghini, Ferrari, Ford) că e cea mai mare prostie pe care vrea să o facă.
Eu o să-i zic că e o alegere înțeleapta
15 ani in domeniul auto inseamna ceva.
Fabia are cuplu mai mare si face suta in mai putin timp.
Nu pierzi nimic, dimpotriva.
Se remapeaza relativ usor pentru inca 25 de cai.
Incepatorul a vazut prea multe filme.
Salut. 1.4TDI nu prea este un motor reusit. Mai bine te-ai indrepta catre un 1. 6tdi, sau chiar un 1. 9TDI(acelea euro4).
Cat despre Golf, e pacat, sunt masini foarte fiabile, fiind ultimul Volkswagen de buna calitate. Mai asteapta pana taxele o sa fie prea mari pentru acesta.
Nu o sa pierzi. ca putere sunt la fel, eventual o sa castigi in consum cam 1%. Din cate stiu eu, motorul asta diesel de 1.4 e in 3 cilindrii si se mai gaseste si pe alte modele ca Seat, VW, Audi, Fiat..Nu cunosc Skoda Fabia din 2015, dar atentie, ca daca are filtru de particule, sa nu o duci ca pe Golf, ca nu-i place.
Marymary05 întreabă:
Robertos întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: