Geometrie turbina blocata si probabil electrovalva N75 defecta.
Alta varianta ar fi turbina 'moarta', daca e presiunea prea mica.
Mergi la un mecanic priceput in VAG, eventual recomandat de pe forumuri sau de pe grupul VCDS Romania (Facebook).
Cind ai o problema la masina,daca ai scanat,asa cum ai facut tu,spui doara codul ala, aia e tot, nu este nevoie de toate informatiile alea cei scris, alea nu te ajuta si nu ajuta pe nimeni.
Deci ai codul ala, ai probleme la boost, la presiunea din admisie.Deci problema la turbina,la senzorul de aer,la cabluri,la mufe,etc trbuiesc verificate,ar putea sa fier si de la un simplu contact,stiu si eu ceva pini de la vreo mufa sa fi oxidat si sa dea codul respectiv.
Am zis ca idee,asta nu inseamna ca asa si este. Poate fi de la modul,poate fi de la ECU etc,dar mai mult ca sigur o fi de la turbina aia,sau mai exact ce are pe ea,selenoizi,valve etc.
Computerul este bun,pentru ca a detectat problema si a bagat limp mode,tocmai sa protejeze motorul.
Eventuale cauze ale codului astuia:
-Boost control selenoid -blocat,defect,functionare defectuoasa
-Conectori,mufe corodate
-Fire rupte ori arse,sau in scurt
-Modulul de boost
-Probleme la evacuare,scapa gaze inainte dea intra in turbina, deci gazele arse ajung doara o parte in turbina, de aici si boost scazut.
Deci turbina aia nu e asa de simpla cum cred unia, are pe ea multe chestii, nu e un corp si o turbina si gata.
Dar problema e de la turbina, pentru ca ea asa vine cu toate alea pe ea.deci pui una buna sau una noua, ai rezolvat problema.
Module si computer, rar sa fie acolo problema.
Fa log in mers treapta 3 cu pedala la maxim. Preliminar ai egr infundat sau geometrie turbo colmatata cu mizerii si blocata
cosmindrx25 întreabă: