| 22n a întrebat:

Buna ziua, parchez masina dupa un drum de 50km si refuza sa mai porneasca apoi, vin peste 30 minute si in final pornește, nu plec bine de pe loc si moare motorul,(masina automata), il mai pornesc o data si plec, dau sa merg la o spălătorie de la 5 km distanță(s-a oprit de 4 ori, pierdea puterea incet, încet pana murea motorul sau ramanea accelerată si mergea cu 10-15 la ora), spal masina tot ok, plec de acolo si simt un miros de incins,(in bord nu aveam absolut nici un martor), n-am bagat de seamă, apoi cand ajung acasa vad ca iese foarte mult fum de sub capota, deschid capota si vad foarte mult ulei pe tot motorul, aruncat pe la joja de ulei, de la ce ar putea fi problema.

8 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

De la orice.

| 22n explică (pentru mihai69):

Si mai pot circula cu masina daca ii fac completare cu ulei?

| mihai69 a răspuns (pentru 22n):

Dacă o urci pe o platformă, da.

| 22n explică (pentru mihai69):

Pai am mers vreo 30 km aseara se aude un sunet ciudat la motor, am scos joja sa verific uleiul si am enorm de multa presiune acolo, a sarit ulei peste tot...ce ar putea fi?

| mihai69 a răspuns (pentru 22n):

Ar putea fi că o să te coste mult reparația, mai ales dacă nu pricepi că un motor defect NU mai trebuie pornit.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Nu crezi ca era "bine" (esential) sa spui ce masina, si ce motorizare este?
Am inteles doar ca e automata, si ca are ulei, deci nu este electrica.
Oricum, joja + uleiul aruncate afara, sunt de obicei semn ca sunt probleme mari la internele motorului, sau cel putin ca trebuie o segmentare.
Dar nu strica sa te uiti si la valva PCV/epurator. Daca s-a infundat partea aia, si nu se mai elibereaza gazele din carter, motorul merge foarte prost, si bineinteles, sufla pe unde poate.
Dar de obicei problema este compresia scapata pe langa segmenti sau prin pistoanele fisurate/topite, nu PCV-ul.

| 22n explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Si mai pot circula cu masina daca ii fac completez ulei?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru 22n):

Nu.