Ai 2 variante:duci la un electrician auto ori a doua variantă care e mai greu.Aceea de a da jos si cealaltă oglindă si te iei după traseu cablaj din interiorul oglindei până la mufa cu 9 pinii.Nu e important culoarea cablajului, ci traseul cablajului.De exemplu, poti să iei mufa de la oglinda care nu e spartă sau ruptă, sã o notezi pe o foaie pinii mufei.De la stânga la dreapta, sus pinul 1, pinul 2 etc...la fel, si partea de jos, pinul 1, pinul 2 etc.Vezi cum e si forma mufei. Poti nota si culoarea pinului 1, 2 etc.
Apoi la oglinda nouă, vezi ce culoare e pinul 1, stanga-dreapta sus, pinul 2 sus etc si tot asa la partea de jos, pinul 1, 2 etc...ce culoare au.Le poti izola cu tuburi termocontractabile si bandă izolatoare, ca sã nu ai surprize la smulgere ori scurtcircuit.Vezi la oglinda-sticlă are 2 fire, un motoras are 2-4 fire pentru rotatie inainte-inapoi, etc.Le notezi pe foaie.Baftă.
Ha0t1c întreabă: