Ce motorizare ai? PD?
Fum alb si celelalte simptome inseamna probleme la injectie, mai exact debit/presiune insuficiente. Dar pot fi si de alimentare.
Cand mai face asa, incearca sa-i torni niste motorina in filtru, si vezi daca intra multa, sau e plin. Daca intra multa, inseamna ca nu trage motorina ok, si poate fi de vina pompa din rezervor (cred ca are), sau conductele. Daca e aproape plin filtrul, atunci e din injectie problema.
La injectiile rotative, cand e uzat capul hidraulic apare fenomenul asta, iar rezolvarea rapida este inlocuirea pompei cu totul (300-700 lei la dezmembrari).
La injectiile PD (AXR, AJM si alte coduri motor), nu exista acea pompa de injectie clasica, dar problema exista si acolo, insa nu stiu exact de la ce componente se intampla. Stiu ca exista un fel de update de soft pe care il fac unii mecanici, care ajuta pornirea la cald, dar ceea ce ai patit tu nu are legatura.
E foarte posibil sa fi tras aer, din cauza ca mergeai pe rosu, mai ales daca "i-ai dat" mai tare, pentru ca a consumat mult, iar de la balans, nu a tras motorina de pe fund continuu, a prins si aer.
Eși tare, ai vorbit ce trebuie bravo.
Si eu am probleme cu relantiu oscilează, si se prea sufoca pompista aceia de cauciuc de amorsare, sorbul in rezervor e curățat nici pic de mizerie
Cand e injectorul, la acceleratie masina tremura din toate incheieturile, ai relanti foarte instabil, tacane de nu te intelegi sa vorbesti in masina, poate doar trebuie curatate injectoarele, iar legat de oprit poate fi pompa de motorina, sau cum ai zis tu, oricum daca nu ai simptomele metionate mai sus nu ai probleme grave la injectoare.