Recomand in continuare sa mearga la un service care se ocupa doar cu instalatii GPL, de preferat care au si electronisti auto, pare o problema complexa fiind vorba de un hibrid pe GPL cum este Prius!
Posibil ceva electronic!
Pornirea e întotdeauna pe benzina, indiferent de temperatura. Pentru a trece pe gaz, trebuie ca temperatura si turatia motorului sa treaca de pragurile setate. Daca motorul este deja cald, o mica intarziere poate fi data de circuitul apei, care trebuie sa ajunga la senzorul de temperatura. Dar cu motorul deja cald si in mers, trecerea pe gaz ar trebui sa se faca in cateva secunde.
Instalatia a montat-o el singur? ma gandesc ca ar fi montat-o o societate specializata pe asa ceva, daca a montat el atunci e grav
Da, ai zis bine mai intai pana se ajunge la o anumita temperatura sta pe benzina apoi secvential la apasare de buton ar trebui sa treaca pe GPL, nu stiu daca exista si altfel de instalatii care sa faca ele trecerea automat, ma gandesc ca nu e logic, eu decid daca merg pe benzina sau pe gpl!
Deci apasarea de buton trebuie sa existe si sa rezvolve treaba, daca nici la apasare si motor cald nu comuta, atunci trebuie mers la un service omologat care repara instalatii GPL!
Aici nu ne jucam, nu e legal nici de rezolvat in parcare nici de montat o astfel de instalatie cu amatori
Multi si-au montat ei in casa centrala termica si au sarit in aer si ei si jumatate de bloc
Am zis asa ca sa constientizeze lumea, nu ne-ai dat detalii de aceea am zis sa nu cumva sa isi fi montat el...ca sunt destui nebuni care pentru bani putini se calicesc ei sa faca chestii care ii depasesc!
Bineînțeles că a montat instalația la un service autorizat. A făcut și RAR-ul.
Problema e că nu comută direct de la electric la gaz chiar dacă înainte de a merge numai pe baterie mașina funcționa pe gaz.
Deci nu e vorba de pornirea la rece ci de mersul cu motorul încălzit.
Plus că la fiecare comutare între benzină și gaz are un țiuit în habitaclu.
Recomand in continuare sa mearga la un service care se ocupa doar cu instalatii GPL, de preferat care au si electronisti auto, pare o problema complexa fiind vorba de un hibrid pe GPL cum este Prius!
Posibil ceva electronic!