Salut,
aceeasi problema am avut-o si eu la un WV cu motor 1.9 TDI.
La mine daca mergeam cu ea foarte turata de la inceput atunci nu era nici o problema dar daca mergeam cu ea la o turatie intre 1800 si 2200 si o acceleram lent atunci se simtea o usoara intrerupere si nu mergea mai tare.
Am tot fost cu ea la service, au put-o pe tester si ba nu iesea nimic ba imi aparea ceva cu presiune mica/ intermitenta turbo. Initial mi-au recomadat sa schimb turbina dupa care un meserias mai inteligent a zis sa dam turbina jos, sa o ducem la reparat. Daca are joc in ax atunci exista un kit de reparatii care inlocuieste mai multe componente mobile din turbina, etc.
Am facut asta si m-a sunat tipul sa imi spuna ca l-au sunat cei de la firma de reparatii turbine sa ii spuna ca turbina nu are nimic, nu trebuie schimbat kit-ul dar la teste au sesizat ca este o comanda electrica pe la turbina care din diverse cauze ( depuneri, rugina ) nu mai lucreaza cum trebuie si nu mai da comanda turbinei sa deschida palele atunci cand detecteaza o presiune mare. Din aceasta cauza, nu se dau corect comenzile catre turbina si atunci cand e presiune mare pentru a evita sa crape turbina, automat ea intra intr-un mode de avarie si nu mai lucreaza.
Am schimbat aceasta comanda la turbina si de atunci ( aproape 2 ani nu mai am nici o problema)
Poate te ajuta si pe tine asta.
O zi usoara.
Multumesc frumos! Am sa incerc si o sa revin cu un raspuns. Doamne ajuta!