Pierderile de antigel sunt greu de gasit, pentru ca nu, nu curg pe jos, ci mai degraba se evapora, avand in vedere temperatura de functionare a motorului, in jur de 90 de grade. La temperatura aia se usuca instant, dispare in atmosfera, si nu ramane nici un semn dupa care sa te iei.
Pierderile se manifesta de regula cu motorul cald, ca atunci se formeaza presiune in instalatie. Cand este rece, se contracta lichidul si se pierde presiunea, deci nu mai curge.
Iar cele mai naspa pierderi sunt cele din cauza fisurilor din motor sau a garniturii de chiulasa, pentru ca antigelul se poate duce in camera de ardere (si nu iti dai seama), sau intra presiune din motor (compresie) in circuitul de antigel, si arunca antigel pe traseul de supraplin al vasului, care din pacate nu prea este vizibil la masini, si din nou intervine regula evaporarii.
Nu pierde doar in mers, ii pun apa si nu plec cu ea si tot dispare
Daca dispare fara sa pornesti motorul, vezi daca nu e uda mocheta pe sub bord. Ar putea sa-ti curga de pe la aeroterma.
Ca sa raceasca apa trece prin motor si daca are vreo fisura in devile de racire din motor apa nu mai ajunge sa curga deoarece din cauza ca motorul este foarte fierbinte face ca apa sa se evaporeze.
Cideste aici: https://autorolla.ro/......-motorului