| rbnrubebn a întrebat:

Bunat TPU, am un opel vectra c gts 2004 si mi-a aparut in bord un martor gen baterie. Am facut vreo 10km asa si cand am oprit masina n-a mai pornit... Am deschis capota si am vazut ca mi-a pitat cureaua de la alternator, a picat asa pur si simpul sau care poate fi cauza? Vreau o parere inainte s-o duc la mecanic, multumesc!

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Atunci a sarit de acolo? Inseamna ca nu e stransa, o fi cedat intinzatorul, sau s-a slabit reglajul.
Daca e "la locul ei" dar nu se invarte, atunci ti s-a spart vreo fulie, poate chiar aia de pe motor. Se intampla si asta.

4 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Nu a picat pur si simplu, intai s-a rupt.
Mecanicul care o va schimba, va verifica daca intinzatorul si fuliile sunt ok, si se va asigura ca nu freaca in nimic.
Cel mai probabil a cedat de batranete sau calitate slaba.

| rbnrubebn explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Inteleg dar rupta nu este nici uzata nu este

| rbnrubebn explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Inteleg ce vrei sa spui dar rupta nu e nici uzata nu este

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru rbnrubebn):

Atunci a sarit de acolo? Inseamna ca nu e stransa, o fi cedat intinzatorul, sau s-a slabit reglajul.
Daca e "la locul ei" dar nu se invarte, atunci ti s-a spart vreo fulie, poate chiar aia de pe motor. Se intampla si asta.

| xerxes1 a răspuns:

Nu ai schimbat-o la timp.