Are buton sal pui off,nu face nimeni masini doar cu chestia asta on,deci il poti dezactiva printr-o apasare de buton.E facut sa economiseasca combustibil atunci cand stai la stop,la semafor. Avantaj ar fi asta cu combustibilu,in rest nu cred,iar ca dezavantaj nu stiu deocamdata,unia spun ca atunci cand pleci intirzie pornirea, spun asta ce am vazut din comentariile unora de pe net, dar personal mie mi se pare ok, adica ai luat picioru de pe frina, masina a si plecat imediat, vorbesc la masinile automate.Nu stiu daca au si masinile standard asa, cred c a or avea, dar nu stiu cum se face chestia asta.Nici nu am cautata sa vad daca masinile standard au sistemu asta,dar la automate se pare au inceput sal puna,cel putin bmw audi cel putin bmw il foloseste la toate masinile lor.Dar nu e cine stie ce mare chestie,adica ceva sa zici wow,multi din cate am citit il pun off Acum pentru ca nu era raspindit asa mult pana acum nici nu prea iti poti face o idee, se strica ceva, e ok sa oprsti si pornesti motoru de X ori, rar cine a avut sa zic asa o masina, deci probabil se puneau la cele scumpe, iar pe aia nu-i interesa.Vad unia spun ca ar putea sa se strice electromotoru sau volanta adica coroana de pe volanta, desi nu cred, hai ca sar uza dar nici aia nu prea cred, ala care a fabricat probabil a testat, sau eventual stiu ce fac.Acum am si eu o masina asa cu start stop, deocamdata am lalsat asa on, ca nu ma deranjeaza.Probabil se cauta sa se minimalizeze la max poluare chestii de genul asta.Na conduci stai in trafic, opresti in trafic masina merge deci consuma si poluiaza, asa se opreste chiar daca pentru un minut doua asa adunate poate ar fi ceva.
Are avantajul ca economiseste combustibil atunci cand stai la semafor, in coloana samd.
Majoritatea masinilor au acesta optiune de dezactivare... sincer nu stiu la Dacia, dar oricum nu te incurca cu nimic
Ar fi imposibil sa nu se poata dezactiva. Avantajul e ca distrugi electromotorul si coroana, si mai platesti ceva in plus la masina. Economia e cat un fir de nisip de pe plaja.
Avantajele sunt consum mai mic in oras cu vreo 30% si grad mai sczut de poluare. Ca dezavantaje, nu are cum sa fie sanatos pentru baterie si electromotor si nici chiar pentru motor sa porneasca si sa se opreasca intruna. Cel putin la ora de varf se opreste si porneste si de 10 ori pe minut.
Ai un consum mai mic, dar daca esti intr-un oras aglomerat o sa devina enervant. Sa opresti motorul de 6 ori pe minut e enervant deci o sa ti piciorul pe ambreiaj mai tot timpul cand esti in trafic, ca sa nu mai opresti motorul. Din cate stiu da, se poate dezactiva.
Butonul,, Start/Stop " este o dotare din fabrica, nu este suplimentara, parerea mea este ca nu are dezavantaje. Ci un avantaj ar fi ca este o pornire mult mai simpla si utila. Aceasta dotare nu se poate dezactiva. Asa este noul Logan
Nu prea stii; a ce se refera dotarea start/stop asa e? Ca o cam confunzi cu pornirea keyless
crouch întreabă: