Piese originale in proportie de 90% minim, aspect interior si exterior acceptabil, masina sa aiba minim 50 de ani, sa nu aibe elemente majore de tuning, sa nu fi suferit vreun accident care sa afecteze structura de rezistenta a autovehiculului, vopseaua sa fie originala sau in standard cu originalul adica sa nu fie dat un chit pe ea la repezeaza si o vopsea cu pensula, sa fie dat sprit chit, apoi grunt, apoi vopsea, apoi lac si toate in cabina cu cuptor sau ma rog asta este procedeul astazi nu stiu cum erau vopsite acele dacii in `70 dar sa aiba acelasi proces si aceiasi culoare, sa ai acte doveditoare ca masina este fabricata in acel an, nu este obligatoriu dar multi colectionari cer si carte de service, si nu in ultimul rand sa nu fi fost radiata din circulatie sa fie inca inregistrata pana in momentul in care o inregistrezi ca masina de colectie!
Trebuie ca majoritatea pieselor sa fie originale ca sa fie o masina de colectie.
revelatia2003 întreabă:
SebiE30 întreabă: