Loganul consuma mai putin, Fiatul chiar daca are motor mai mare si trage putin mai mult la consum are FIABILITATE in piese si nu ajungi repede la atelier cu ea asa cum se intampla cu dacia. Eu m-as axa pe fiat acum tu decizi.
La Logan nu sunt multumit de tabla iar la Fiat mi se pare foarte dar foarte zgomotos motorul (nu stiu daca consuma mai mult ca e Diesel). In rest n-am niciun repros.
Asta e problema la motoarele diesel zgomotul (daca era motor mic nu se auzea asa tare). Am un toyota avensis din 2005 cu motor 2.0 si nici nu se aude tot pe motorina, imi place cand franez se aude un mic zgomot ca la camion.
Da, motoarele diesel mari sunt zgomotoase (stiu ce spui) dar asta parca bate orice.
Motorul ala de 1.6 16V de la Dacia era bunisor, misca bine masina, pacat ca au renuntat la el.
Mda Dar oricum nu am bani de masina noua si oricum 0.9 tCE de pe noul Logan mi se pare o gluma
Gluma? hmm eu zic ca motorul ala e mai bun decat 1.4 de pe loganele mai vechi. E mai economic, iar turbina aia aduce mult mai multa putere... oricum nu asta e subiectul discutiei
Pai are 90 de cai. Cel de 1.4 are vreo 80 de cai parca
Problema la 0.9 tCE sunt cele doar 3 pistoane. Cu totii stim ca motoarele mai mici au viata mai scurta.
Iti recomand logan mcv
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=15886 (detaliile nu sunt sigur daca sunt corecte.)
Fiatul consuma clar mai puțin si are tabla zincata.
Piesele sunt destul de ieftine si bune (cele originale).
Motorul este o bijuterie.
Multijetul este chiar silențios.
Eu stiam ca masinile italiene te rup la piese mai ceva ca cele frantuzesti.
Am un doblo cu 7 locuri din 2007.
Piesele le cumpar de la Italoparts doar originale.
Au preturi destul de mici.
Placutele de frana de exemplu sunt 85 de ron originale si 45 cele de producator.
Discurile ventilate de 280mm 150ron originale si 100 cele de producator.
Am si un Renault Master si nu mi s-au parut scumpe piesele.
Cumpar doar aftermarket de calitate nu originale.
Pivoti, capete de bara bucsaraie doar trw sau lemforder.
Fiatul are 200k iar renaultul dublu.
Doar consumabile de calitate.
Atentie la filtre. Daca te zgarcesti la 2 lei pierzi de 1000 de ori.
Chinezariile nu respecta directivele constructorului auto.
Costa mai putin dar iti termina motorul mai repede.
Merci.
Nu-mi place Doblo ca e pe sasiu de duba. Loganu e pe sasiu de turism, ai usi normale nu usa glisanta. Si, fiind pe sasiu de duba are si o cutie de duba (nu prea confortabila la stomac si auditiv)
Ar trebui sa le conduci 100km ambele modele apoi sa decizi.
Loganul il consider doar o cutie de conseve mai mare.
Eu as alege fiat-ul chiar daca e mai zgomotos calitativ mi se pare mai ok ca Logan-ul iar tabla pare mai sanatoasa. Nu stiam ca Logan-urile ai si motor de 1.6 ca pe strazi si in trafic am vazut MCV-uri numa de 1, 4 si 1.5
Pai in general cei care isi iau Logan nu opteaza pentru cea mai buna motorizare fiindca d-aia isi si iau Logan (n-au bani de motoare puternice). Eu nu sunt genu ala de cumparator, pe mine ma intereseaza ce ofera o masina si in afara de portbagaj.
Vrei ceva de familie nu te uita la logan(ma refer la 7 locuri), doblo mai e cum mai e.
Uita-te la opel zafira, este mult mai mare fata de ambele si mai bun, dar daca te uiti la vw sharan/ford galaxy veri ramane socat ce spatiu ai in acea masina si cu motorul 1.9 TDI va face un cuplu bun.
Dar intre cele doua recomand Doblo e mai ok.
Nu fac evaziune ca fratii becalii asa ca nu-mi permit sa iau Gipane. Iar ce-mi recomanzi tu costa toate peste 20.000 euro.
MariusF23 întreabă:
Num3Ascuns întreabă:
David24876 întreabă: