Undeva in 400 de lei as zice eu, cam in orice service. E o operatiune simpla, destul de rapida, pentru un service normal.
Asta doar pentru inlocuit puntea veche, cu o alta punte. Daca vrei bucse noi, discuri si alte cele, pretul urca.
Super! Cam cate service-uri se ocupa cu asa ceva?
Din punctul meu de vedere, toate service-urile dotate cu elevator.
Din punct de vedere al autorizarii, doar service-urile care detin stand de geometrie + stand de proba a eficientii de franare, au voie sa faca acea operatiune. Acele teste probabil s-ar taxa separat. Dar de regula nu se tine cont de treaba asta, nu se fac testele, se merge "la risc", pentru ca sansele de a nu fi ok masina dupa acel schimb sunt foarte mici, si in 99% din cazuri se simte daca e ok sau nu (o testeaza service-ul).
Iar referitor la service-urile care iti vor accepta lucrarea asta, unii fac nazuri atunci cand este vorba de piese din dezmembrari, si ori accepta doar daca ii lasi pe ei sa procure piesa de la niste dezmembrari preferate de ei (sa speram ca sunt autorizate), ori refuza complet ideea de a lucra cu piese sh. Cu cat e mai mic service-ul, cu atat ai sanse de a colabora mai bine cu ei, de a gasi oameni intelegatori, si cu solutii functionale. Intr-o reprezentanta sau service mare, oamenii vor cauta punte noua si iti vor baga un deviz de 5000 de lei pentru treaba asta
Iar ca variante, uneori se gasesc centre de dezmembrari care se ofera sa iti si monteze piesele. Nu sunt autorizati in asta si nici nu au mecanici buni, sunt doar amatori, dar unii sunt specializati doar pe cateva modele de masini, au experienta pe ele si fac treaba foarte buna, la bani putini. Sunt rare cazurile, insa. Si este riscanta varianta, pentru ca nu este un serviciu autorizat.
Deci service mic de preferat si mai greu cu piesele sh (desi doar astea sunt disponibile). Multumesc!
Da, service mic. Cu piesele nu e atat de greu, e plin de dezmembrari, iar service-urile mici nu comenteaza, chiar daca iei piesa de la persoane fizice, care nu emit factura/garantie.