Maxim 1000 de lei.
Daca prin estetica te referi la rugina pe 80% din suprafata ei (cum sunt majoritatea), atunci maxim 500 de lei, daca intamplator are drept de circulatie (ITP+RCA).
Am toate actele la ea valabile, si nu, nu are rugina pe 80% din suprafata. Are puncte de rugină pe ea, dar nu asa mari
E masina mea personala cu care circul zi de zi
Nasol. Daca esti intr-o zona scumpa, socoteste 500 de lei (sau 700) pentru pentru fiecare element afectat de rugina, sa vezi cat te costa sa o aduci in stare decenta, cat sa nu ai probleme 3 ani la ITP sau controale RAR.
Sa intelegi de ce nu valoreaza nimic Matizul.
Ultima oara cand am cautat, mi se pare ca avea elementele de caroserie extrem de scumpe.
Intrebarea foarte importanta ar mai fi... Are AC?
Daca nu are sau nu e functional, ramane sub 1000 de lei, cum spuneam.
Are ac. Mi s-a oferit 1500 pe el. O sa vina cineva sa o testeze. Cum am mai spus, e masina cu care circul eu zi de zi.
Banuiesc ca masina nu e nici tipla nici cazan.
Uita-te la anunturile astea ca sa-ti faci o idee:
Https://autoturisme.cari.ro/autoturisme/daewoo-matiz-2004
Model Daewoo sau Chevrolet?
Căci dacă este vorba de un model produs în România, ar fi de evitat. Mai bine modelul de după 2005 sub sigla Chevrolet.
Model din România, doar dacă a avut maxim 2 proprietari, cu carte service la zi și o mașină cu revizii la zi.