Nu prea e așa:
http://blog.autoa.ro/......stributie/
Nu o fi pentru unii care o confunda cu centura de la pantaloni.
Nu te apuca să faci singur dacă nu te pricepi - o pui greșit și dacă se rupe din mers, ai pus-o!
50 lei e un preț corect
Daca se rupe din mers,sau in mers? In sf,trecem peste,si daca se rupe in mers a pus-o ce anume, cureaua sau ce sa puna? Daca se rupe cureaua aia din mers, nu se intampla absolut nimic rau. Daca tu stii alteceva zine si noua, mai aflam si noi cate ceva nou.
Cureaua aia ori o pui bine ori nu o mai pui, deci daca ai pus-o si merge, nu mai are ce sa s e rupa in mers.E o simpla curea de accesorii cum zic romanii
"Daca se rupe cureaua aia din mers, nu se intampla absolut nimic rau... zine si noua, mai aflam si noi cate ceva nou."
ce-i aia: "zine"? - in fine, trecem peste!
Doar induci in eroare persoana ce a intrebat. ia vezi aci ce "simplă curea de accesorii" e cureaua de distribuție:
http://blog.autoa.ro/......stributie/
nu-ți spun ție nimic nou că tu știi totul desigur, link-ul de mai sus e pentru cel ce a intrebat.
Daca la tine cureaua de accesorii este curea de distributie neam dat dracu.Du-te si dormi, poate esti obosit.Nu mai te baga in sama, daca vorbesti doara sa vada lumea ca esti si tu pe aici.Afla ca cureaua de distributie nici nu o poti vedea, este acoperita la orice masina.Cureaua de accesorii ce spui tu doara pune in functiune alternatorul,Compresorul de AC,pompa de directie,pompa de apa,la unele masini.
Daca tu vii sa spui mie ca aceasta curea este de distributie,ar fi cazu sa stergi balaria asta de raspuns,te rad toti pe aici.
Vorba lui Dario tu confunzi cureaua de accesprii cu cea de la pantaloni, esti total pe linga amice.
Acum daca unia ior spune curelei asteia ce intreaba omu de la alternator de accesorii sau altfel asta nu conteaza, tot ce conteaza este ca aceasta curea se poate rupe, iar masina nu pateste absolut nimic rau, ai priceput?
Cureaua ce roteste alternatorul nu are nici o problema cu distributia. Daca vrei sa inveti cate ceva asculta pe cei care se pricep, in cazul de fata pe mine Daca nu vrei sa asculti si sa inveti atunci ramai cu balariile ce le stii tu din auzite sau mai stiu eu de unde.Is curios cati ani ai, sau daca ai vazut vreodata in viata ta un motor.Nu mai spun daca ai vazut un motor sectionat, daca ai vazut fiecare piese sectionata si etc.
Deci daca tu vii sa spui mie ca eu duc in eroare lumea ar fi cazul sa iti dai 2-3 palme sa te trezesti,vorbesti numai tampenii,crede'ma e asa cum spuN EU.
Ai vazut tu in intrebarea de fata ca omul a intrebat de cureaua de distributie?
Vad ca le amesteci, omu intreaba de cureaua de alternator, tu vii sa povestesti de curele ce na intrebat nimeni, dar probabil atat stii, adica chestii gresite si astea asa din auzite.
Deci nu mai du lumea in eroare cand nu stii ceva sigur.Una este sa iti dai cu presupusul, alta sa stii eva sigur si sa spui si altora.cand iti dai cu presupusu, spune uite eu asa cred ca o fi, nu ma pricep dar incerc sa dau un raspuns.Asa parca suna ceva mai bine. Ok man daca esti curios sa te invat cate ceva de motoare spune si te invat
"In 11 Decembrie | relian a răspuns (pentru sierra1):
...E o simpla curea de accesorii cum zic romanii"
citește-ți încă odată postarea dom' doctor în curele
---------------------------------------------------
"omu intreaba de cureaua de alternator"
ia mai citește odată dom' doctor în curele:
" în 10 Decembrie | Jonathan13 a întrebat:
Cam cât costa manopera la schimbarea curelei de transmisie"
TRANS-MI-SI-E - poate vezi acum dom' doctor in curele
"ia mai citește odată dom' doctor în curele:
" în 10 Decembrie | Jonathan13 a întrebat:
Cam cât costa manopera la schimbarea curelei de transmisie"
TRANS-MI-SI-E - poate vezi acum dom' doctor in curele"
Asta este mesajul tau "doctore " ai luat numa ce ai vrut tu din intrebare, ai uitat sa spui si ce mai era si in paranteza dar stai linistit ca iti amintesc eu acum. Intrebarea e tot acolo, na sters-o nimeni.
"Cam cât costa manopera la schimbarea curelei de transmisie ( cureaua de la alternator) și al rolei intinzatoare?"
Deci ce spuneai amice, TRANSMISIE doara atit a intrebat omu? In paranteza ce scrie, sau ai nevoie de ochelari? iri aia nu ase mai pune? In paranteza scrie cam asa "cureaua de la alternator"
Acum ia spune matale cum se numeste cureaua care invirte alternatorul? Hai sa te vad, lasa reclamarea mesajelor, vina aici sa discutam, sa te vada lumea ce stii, arata ce stii, nu fugi ca un las, ai fugit si reclami mesajele mele, atit poti?
De reclamatii ai timp, dar sa arati cum se numeste cureaua care invirte alternatorul nu ai, e bun, atit poti atit faci, ala este nivelul tau, daca mai mult nu poti, lumea intelege.
Dar tu nici nu vrei sa intelegi asta e marea problema a ta, refuzi orice si pe oricine.
Vezi ca a mai scris cineva aici, acum recent, a spus ca faci confuzie grava, de respectivu de ce nu te iei, de ce nu-i spui nimic?
Nui spui nimic pentru ca te roade rau de tot ca te-am pus la colt, nu accepti ca cineva sa iti dea tie lectii, ori sa iti atraga atentia cand gresesti.
Ai probleme f grave, la cap, mergi mai bine si consulta un psihiatru, dar parca vad ce il iei la bataie pe ala
Nu te lua după cizmarii ce se dau artiști in mașini. Asta cu cureaua de distibuție e o treabă FOARTE serioasă.
Ruperea curelei de distributie inseamna oprirea arborelui cu came, oprirea ventilelor care controleaza alimentarea cu amestec de combustibil si eliminarea gazelor din camerele in care se produce arderea. Odata ce cureaua s-a rupt insa, pistoanele continua sa functioneze, lovind ventilele oprite, ceea ce duce la defectiunea motorului.
mai vezi și aici:
http://blog.autoa.ro/......stributie/
Da, se vede de la o poștă cum îți justifici INCOMPETENȚA crasă in domeniu prin zeci si zeci de rânduri inutile și vulgare
Ce faci man,gata deja dai inapoi arata undeva ce ai afirmat,da un website dar de incredre ceva gen wikipedia si arata acea curea de care spui tu,de alternator ca aia ar fi de disttributie,sa vedem si noi, sa vada si omu care a pus intrebarea si pe care tu tot incerci sa-l faci sa creada balariile tale.
Te caraterizezi de fapt pe tine, aratand cu degetul spre altul, de fapt arati spre tine.
Habar nu ai nimic despre motoare si masini, dar te bagi, ba mai si insisti in prostia ta.Eu cel putin in locul tau as fi spus,da am gresit,am incurcat curelele,sau nu am citit cu atentie intrebarea si aia era tot.
Dar vorba cuiva de pe aici ai incurcat cureaua de la masina ncu cea de la pantaloni Bafta dai inainte.
Chestia asta a ta, persistarea in ceea ce crezi tu, in ceva gresit asta este un mare defect la tine.
Un alt defect ce il ai este lipsa de responsabilitate, nu recunosti nici cand ti se arata poza, cand te pune cineva in fata faptului tu tot nu recunosti.
Chestiile astea sunt grave, asculta ce zic.Incearca sa recunosti cand gressti si o sa vezi ca te simti mult mai bine, oamenii or sa te aprecieze pentru asta.
Numa bine
Scrii ca un analfabet, de comporți ca unul, indemni pe altii să repare masina prin șanțuri in fața porții. Minți userii cu părerile tale păguboase. Mă mir că nu ti-au inchis contul. Nu știi nimic despre mașini - se vede după "sfaturile" de cârpaci pe care le dai
Depinde de meserias/service, si masina.
Nu e tot una daca pui cureaua in fata blocului la un Logan, sau mergi in service cu A4 2.5 TDI.
O schimbi singur in fata portii daca nici atat nu poti face singur e de naspa. Unde is romanii aia buni la toate, romanii aia cei mai destepti si mai harnici? Scuze am uitat sa zic si cei ami frumosi
Eu l-am raportat pentru continut obscen/ jignitor. Poate ia vreun administrator masuri. Nu stiu ce cauta pe acest site, e clar ca nu a inteles rolul acestui grup. Report la fiecare comentariu jignitor si poate observa cineva ca a gresit siteul.
Mai raportat pentru ce anume? Nu vad sa iti fi raspuns eu tie ceva, sau sa te jignesc.
Nu am eu ce cauta pe aici? Se vede ce ginduri dictatoriale ai oameni ca tine trebuiesc marginalizati, sa nu mai ajunga vreodata in vreo fctie sa conduca ceva, sau pe cineva.
Care este dupa tine rolul acestui webiste? Sa scrii numai chestii gresite, sau despre ce anume este vorba? Respectivu a gresit aici total, incurca piesele la o masina, banui ca nu se pricepe, deci ar trebuie sa raspunda pe aici cine, doar cei care dau raspunsuri gresite?
Da vad ca asa vreti, sa va periati uni pe altii, daca gresiti sa nu cumva sa comenteze careva ceva, sai luati gitul imediat parca chestia asta suna a ceva cea fost prin RO suna a dictatura, numai acolo0 nu aveai voie sa critici, ori sa atragi atentia mai stiu eu cui.
Ca sa faci asemenea a firmatii, ar fi trebuie mai intii sa vii tu, deci tu sa vii, sa arati aici o carte de mecanica si sa arati ca raspuns am dat eu este gresit, apoi bagai ce ai bagat.
Dar asa eu o sa fiu cel care o sa te cum ai spus raporteze, o sa te raportez pentru instigare la ura, instigare impotriva celor care dau raspunsuri, poate o sa se ia masuri sa vi se stearga raspunsuyrile aberante si gresite, macar care mai intra pe aici sa citeasca ceva corect.
100% sunt de aceiasi parere cu relian. Confunzi foarte tare cureaua de distributie cu cea de transmisie. Amuzant in schimb cum te-ai dus pana in panzele albe si ai incercat sa demonstrezi ceva ce nu aveai dreptate. Dar relian merita o medalie! Si o bere!
Nu exista curea de transmisie, miscarea de la motor la transmisie se face prin ambreaj.
Curele la motor pot fi 2, sau una singura si lant la distributie.Deci la distributie, avem curea sau lant, ala merge pe fulia arborelui cotit si pe fulia chiulasei.
Cureaua care invirte pompa de apa, alternatorul, compresorul AC si alte acceesori, in romana se numeste curea de accesorii. Asa scrie si in carti, ma refer la carti de mecanica de nivel superior, nu la ce spunea nea Dorel pe net.
Piesele care sunt puse pe motor se numesc accesorii, pompa de directie, compresor, alternator, etc iar cureaua ce le invirte, se numeste de accesorii.
Daca se rupe aceasta curea, nu se intampla absolut nimic rau cu masina sau soferul care conduce acea masina.
In lipsa curelei, la masinile care au directia hidraulica, deci pompa invirtita de aceasta curea, va face ca volanu sa se miste mai greu, adica directia va functiona doara mecanic, vei roti volanu folosind forta miinilor, dar vei putea manevra masina, vei trage undeva in afara drumului, in parcare etc.
Asa sunt si masini care nu au, sau erau inainte, deci aveau directie mecanica, alea se rasturnau sau ce faceau dupa utilizatorul siera1?
La distributie ai acolo lant, sau curea, depinde ce motor este.
Poti avea curea la exterior de pe fulia arbore cotit pe fulia chiulasa, Sau poti avea lant de pe arborele cotit pe chioulasa, asa cum practiva cei de la bmw.
Cei de la audi aveau curea, la distributie, mai nou nu mai stiu ce or folosi.
Sierra1 nu a incurcat nimic, el asa stie, adica stie gresit, adica nu se pricepe dar se baga in seama si tot isi sutine aberatiile.
Faca ce vrea, dar eu la un mom dat, stii cum e te saturi, cand vezi ca tot vine, tot comenteaza, te lasi de toate si il spurci daca civilizat nu merge, atunci te cobori la mintea lui.
El se duce cum spui pana la sf tot sustinind chestii gresite, de ce? Habar nu am, dar singura chestie, este pentru ca nu se pricepe, nu are cunostinte, n-a vazut motoare vreodata, dar ar trebuie sa isi vada de treaba lui.
Chestia naspa este ca is destui care is ca si el, se apara uni pe altii, sar sa se ajute, nu comnteaza daca ei gresesc, astia is dictatori, ar trebuie cumva marginalizati
~ relian a răspuns: Nu exista curea de transmisie... atunci te cobori la mintea lui.~
pentru iluminare:
https://www.adixstore.ro/......c5036.html
Genial, intre timp ai făcut facultatea de schimbat uleiuri prin șanțuri și ți s-a arătăt viziunea cu curelele?
Unde să mai coborâm la nivelul tău că șanțul nu ajunge!
:)) aia da, normal ca toate curele asa sunt numite de transmisie, asta la modul general, pentru ca aia fac transmit miscarea de la un organ la altul :))
Vina cu o carte de mecanica, nu veni cu ce spune nea dorel sau nu stiu ce fabrica care fac curele, pentru aia orice curea transmite miscarea.
Curelele alea ce arati tu se numesc de transmisie, dar se refera la cu totul altceva decat era vorba aici :)) deci se refera ca ele transmit miscarea, nu ca ar fi folosite la transmisia unei masini.Ai vazut tu la transmisia masinii curele? Eu nu am vazut.Deci curelele sunt numite de fabricantul masinii nu de fabricantul curelei, is numite fctie unde se folosesc.
Aia folosita la distributie au numito curea de distributie, cea care misca auxiliarele motorului, sau accesoriile motorului a fost numita curea de accesorii, acu pricepi?
Deci nivelul tau este nu scazut, este inexistent.Mergi la biserica poate te lumineaza aia :))
Sa arati ceva, vina cu ceva dintr-o carte tehnica a unei masini, nu veni cu ce nume le dau mai stiu eu cine.
Cum am spus toate curele is de transmisie, adica transmit miscarea de la un agregat la altul, de la un organ la altul, etc. ai priceput?
E bun, ai mai invatat ceva si astazi :)) deci eu tot o tiu de coarne, tu zici cai ciuta :)) esti cel mai slab utilizator care intra pe aici, sincer, asta nu-i jignire, iti spun adevarul.
Intreaba orice mecanic, cauta in orice carte de mecanica si vezi cum se numesc curelele folosite la autoturisme, apoi revina pe aici si lumineaza-ne, sau dati palme si spune ca esti cel mai slab de pe aici.
Tu chiar esti catastrofal amice, asa ceva nu intilnesti decat f rar in viata.
Cauta la piese auto si vezi cum se numeste, pune pe internet, eu am spus in engleza se numeste serpentin belt, in romana termenul cel mai folosit este curea de accesorii.
Daca tu ii spui curea de transmisie este fix problema ta.Insa indiferent cine cum ii spune, acea curea actioneaza doara piesele auxiliare a motorului, exact ce am aratat in mesajul anterior, adica pompa de apa, alternator, pompa de directie etc,
Tu poti sa o numesti si alba ca zapada, este fix problema ta, noi discutam aici ce se intampla daca sar rupe acea curea, iar eu am spus ca nu se intampla nimic rau, nici cu masina si nici cu soferul corect?
Tu ai spus ca e jale, daca se rupe aia s-a rupt masina in 7a :)) e f periculos bla bla, adica ai confundat cureaua care invirte auxiliarele de pe motor cu cureaua sau lantul care se afla intre arbore cotit si chiulasa, deci greseala imensa.
Tot continui in nestiinta ta, tot pea ta o tii, eu cred ca ai probleme, nu doara ca nu te pricepi dar ai si probleme psihice, un om normal nu face ce faci tu.,
Uite un link din RO ce spun romanii, desi as putrea sa fac poza din carte de mecanica de nivel superior, am asa ceva si sa iti arat cum spune acolo ca se numeste acea curea si ce face.
Deocamdata ia linkul asta si vezi cu ce se maninca curelele astea.
Stii ce cred, sau mai facut acum sa cred? Ca tu nu esti capabil sa cauti ceva pe net, nu poti deosebi sau alge ceva, sa iti dai seama ce sa cauti, nu stii, asta arata din ce scrii pe aici.
https://www.blogrulote.ro/......accesorii/
Uite aici din RO sa nu spui ca bag eu din america :)) vezi ce zic romanii.
Tu cum spui la PASTA? Daca cineva iti spune pasta tu la ce te gindesti? Ei cam asa si cu acele curele de transmiterea miscarii trebuie precizat unde se foloseste acea curea, sau sai dai nume.
Pasta de tomate, pasta de dinti, pasta de cate nu or mai fi exact asa si la masini.
La masina nu e xista curea de transmisie, pentru ca transmisia, inca odata iti spun, aia nu are absolut nici o curea, nu exista masina la care transmisia sa aiba curele.
Nu incurca transmiterea miscarii cu transmisia unei masini bine?
Daca nu vrei sa retii ceva simplu si bun, atunci ramai cu ce stii tu, dar te asigur, iti garantez ca ce stii tu este gresit.Este timpul sa inveti cate ceva, dar corect, asta daca vrei, daca nu, cum am spus continua sa ramai la nivelul ala, or sa te rida mai toti pe la spate.
Uite aici cde spun cei de la Land Rover, cum numesc ei acea curea.
https://www.landroverpalmbeach.com/......tine-belt/
Dan92 întreabă: