Ok,cunosti pe cineva in state, sau deja ai cumparat-o sau cum? asa cred ca e cel mai simplu sa tio aduca cineva daca are cine. Daca esti tun in state pai ar trebuie sa stii, sau cauta pe net si intreaba la aia care o transporta cu vaporu.Eu am un amic pe aici care a dus vreo 3 masini dar acu vreo 3-4 ani si zicea ca dat vreo 8-9 sute de dolari la vapor pana in Olanda.Nu am intrebat amanunte ca nu ma interesa.
Nu stiu daca e cum se spune in servicii inmatriculare, eu nu-s lamurit mai deloc.De ex sa zic esti cetatean american si vii cu masina in Europa, Adica eu nu am voie ca cetatean american sa conduc masina mea persoanala acolo o anumita perioada? Asa cred ca eviti taxele vamale intiale, adica sa nu stai sa schimbi stopuri cum spun ei daca is rosii.Adevaru e can state stopurile la spate is rosii si pentru semanalizare, exceptie face mercedesu care au semnalizari galbene.Problema e de unde pui stopuri ca nu-i vorba de bec e vorba de tot stopu ala.In sf poate ca or fi care fac.Ce se intampla daca aduci o masina germana din america? Adica se mai face testul ala de euro ce timpenii spun aia? Aia e cea mai mare magarie, adica sa faca test RAR si sa dai 900 de euro.Msinile americane sau cele care circula in america au norme de poluare mai bune decat cele din europa, asa ca aia e o timpenie sa stoarca oamenii de bani.Adica ai o masina noua sa zic sau de un an si trebuie sa dai 900 de euro pentru ce? Aia ar fi trebuie sa stie ce norme is in america si in fctie de an sa stie ca masina respectiva intruneste anumite norme.Sa faca test, nu mai stiu aia cum sa faca sa ia banii de la oameni.In sf Eu is cetatean american, deci vin singur cu masina in vizita in europa care ar fi problema? As intreba pe care stie cit am voie sa ma plimb asa cu masina cum e adusa din america? Apoi odata ajuns acolo o vinzi sau o inregistrezi, platesti vama, dar nu mai stai in Olanda sau Germania dupa formalitati.Cred ca asa e cel mai simplu de adus o masina.Adica cu alte cuvinte daca vrei un Ford zii care ii ala,eu til cumpar,o duc la vapor, aia manunta cand ajunge in Olanda, iau avionu palatit de tine, ma duc acolo, o iau o conduc pana in RO tio vind si aia e tu faci restul de formalitati, platesti vama etc.Nu stiu cit te costa daca ai apela la o firma sa faca ei asta in locu tau dar sigur e mai mult decat ai aplea la cineva cum am spus eu.
Eu asa dupa cate vad diferente dintre america si europa stau si ma gandesc singur si am ajus la concluzia ca europenii, adica aia care conduc pe acolo se cred un fel de feudali frate.Deci ei is feudali si populatia este asa ceva gen scalvi sau iobagi ce trebuiesc supusi la tot felul de taxe.Aia te pun acolo sa platesti si aeru cel respiriCita timpenie si ce oamenii slabi. Oamenii ar trebuie sa ia masuri.In sf hai ca nu vreau sa discutam politica voiam doar sa iti dau o sugetie daca vrei sa o iei in calcul referitor la masina. Daca nu ai luat inca masina aia Mustang sau ce masina doresti tu sa cumperi, cauta sa o cumperi din statele din sud, adica Texas, Florida, Arizona, New Mexico.De ce spun asta? Daca masina are citiva ani e bine din sud pentru ca acolo nu este iarna, deci masina pe dedesubt pe oriunde e ca si nou.In statele din sud masinile si de 20-30 de ani arata ca si noi, tabla nu-i rugina nicaeri ca nu e iarna nu dau aia cu sare, nu dau cu piatra nisip, apa putina ca ploua cam rar, deci nu-i asigurat nici o problema cu rugina.In statele din nord nu stiu dar am vazut odata un VAN mercedes era putred si nu era vechi, totu ruginit pe sub.Am zis poate te ajuta, macar sa nu cumperi ceva si dupa sa-i injuri pe astia pe acolo.
Ok,cunosti pe cineva in state, sau deja ai cumparat-o sau cum? asa cred ca e cel mai simplu sa tio aduca cineva daca are cine. Daca esti tun in state pai ar trebuie sa stii, sau cauta pe net si intreaba la aia care o transporta cu vaporu.Eu am un amic pe aici care a dus vreo 3 masini dar acu vreo 3-4 ani si zicea ca dat vreo 8-9 sute de dolari la vapor pana in Olanda.Nu am intrebat amanunte ca nu ma interesa.
Si daca masina este germana, sa zic aduci un bmw, mercedes ceva de genul asta, la fel trebuie sa faci rahat cu prune sa-i faci test RAR? Eu din ce am inteles masinile aduse in america cele germane sau oricare ar fi ele au catalizatoare mai superioare celor din europa, adica normele americane is ceva mai severe in privinta asta.Sau poate ma insel, Dar cele din California stiu sigur ca trebuie sa indeplineasca norme foarte severe, cred ca cele mai din lume, deci masinile noi duse in california de oriunde ar fi ele au altfel de emisii, aia is dusi cu pluta, dar asta stiu sigur.Pt ca am fost am intrebat si cand cumperi orice spune vezi verifica normele din california, sau zice produsu asta nu merge in california, de ex catalizatoare nu merg in california can restul statelor.In sf romanii auzi si tu sa faci test RAR care costa 900 de euro.Naspa rau nu asa.Dar daca ai fi cetatean si ai veni in vizita cu o masina stii cumva unde trebuie sa te interesezi sa vezi ce trebuie sa faci? Am pe cineva dar am o lene sa-i mai sun.Am cunocut aici un roman cetatean american care sa repatriat, adica e in RO dar lucreaza la o firma tot deaici, in sf el si-a luat masina bla bla.Cgestia e ca dupa vreo 2 ani a venit back si a luat 4 porche cayenne pentru ceva prietenii deacolo.As putea sal intreb dar ma gandeam ca poate stii tu ceva.
RM94 întreabă:
Lubeniță38900 întreabă: