Un pachet de bass bunicel intre 600 si 900 de lei.
Eu am statie si subwoofer Magnat. Cumparate pe bucati, de la ocazii, m-au ajuns 100lei statia si 200 subwooferul. Statia folosita dar fara defecte, subwooferul cica folosit foarte putin, si dupa cum arata cred ca asa e. Acelasi pachet se vinde cu 619 lei si include si kit-ul de montaj (cabluri), pe site-ul asta http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofere-auto/Magnat/-TR30-Power-Bass-Pack/
Eu sunt destul de multumit de el, dar se poate mult mai bine. Nu am distorsiuni, am ceva bass, deci n-am ce sa-i reprosez. Ideal ar fi o statie mai maricica, poate chiar de 250w, cu condensator si un player care sa controleze eficient un subwoofer.
La subwoofere te mai poti uita si la marcile JBL si Toxic, cu astea am avut treaba si am fost multumit, probabil sunt si altele la fel de bune, sau chiar mult peste, dar nu le stiu.
Fereste-te insa de Blaupunkt, Dibeisi, Sal si alte chinezarii necunoscute.
As fi de parere sa te feresti si de subwooferele active (cu statie in ele), din cate am auzit pana acum, toate sunt slabe. Nu degeaba nu prea fac asa ceva marcile de succes.
Condensatorul il pui atunci cand ti-ai pus cabluri serioase pe alimentare si totusi scade tensiunea in "sarcina".
Pai am cabluri serioase (nu-s special pentru car-audio da-s groase in sectiune), si imi scade intensitatea luminii in faruri cand dau drumul la bass... Si statia cred ca da ceva de genul 1x100W la 4 'oameni' + 2x50w tot in 4Ohmi. De asta zic, daca as trece la o statie mai potenta, cu un HU care da intr-adevar semnal de subwoofer, ar trebui cel putin condensator.
N-as da banii aiurea pe condensator, pui cabluri de 50mm patrati+o baterie serioasa...
+ alternator, ca momentan sistemul e pe 1310, care are alternator micut, cu baterie 55-62Ah...
Urmeaza sa-l mut pe 1300, care are alternator si mai micut, de vreo 32Ah, care duce baterie de 45-55Ah. Nu stiu ce ma fac cu ea
Ii pui un alternator de 300A, doar ca o sa pierzi cam 5 cai din puterea motorului
Si asa am avut niste probleme cu incarcarea la 1300, si am circulat putin cu alternatorul deconectat. Tinea relanti-ul mult mai bine
S-ar putea sa am ceva probleme cu ea, ca si-au bagat degetele cati priceputi in releul de incarcare mecanic, si baga tensiuni pana la 18v, iar acum, desi am refacut o parte din cablaje si am pus releu electronic, motorul simte alternatorul ca pe un AC in relanti. S-ar putea sa-mi bage alternativ, sau naiba stie, ca pe langa sarcina magnetica din timpul incarcarii, ar putea sa fie afectat si de curentul "naspa" care vine la aprindere.
Am intrebat diversi electricieni cum fac sa verific daca nu cumva imi scapa curent alternativ, si s-a lasat cu tacere
anonim_4396 întreabă: