Cand e aeru cald e trimis cu drag din zona motorului fara mult efort si aerul rece cu freonul in miscare e mai costisitor se misca mai multe elemente si creste consumul
Cînd mănînci fasole, clar, consumul e mai mare ca mergi des la wc, deci consumi multă hîrtie igienică sa te stergi la fund
Mai ales acum in perioada asta de post
Ai consum mai mare cu ac pornit. dar si cu aeru cald am observat un consum suplimentar dar foarte micut.
Cand bagi aer cald la masina, ai un mini radiator, care completeaza circuitul de racire al masinii, deci apa din motor trece prin radiatorul ala care iti da caldura in interior, deci mare lucru nu cred ca ar consuma in plus, in schimb cand dai pe rece, ai un compresor cu freon.
Nu sunt specialist, dar cred ca atunci cand dai drumu la rece, consuma mai mult masina.
Este o cu totul alta instalatie care baga rece in masina, in schimb, cand bagi caldura, masina se foloseste de apa din motor, ca sa incalzeasca habitaclu.
Hm... iti multumesc pentru raspuns, sa vedem ce parere au si altii
Când dai drumul la aer cald, consumul este infim, aproape de 0, deoarece acel mini ventilator pornește prin electromotor, și la pornire consuma câte ceva, dar apoi deja merge mai mult din inerție, iar la aerul rece, deja e alta treaba deoarece e un compresor cu freon și trebuie sa răcească aerul cald care vine de la motor, și automat electromotor ul este solicitat mai mult, deci și motorul e solicitat ceea ce duce la un consum mai mare decât dacă ai baga aer cald
andreiush25 întreabă: