Sunt foarte multe cauze; trebuie sa verifici sistemul de aprindere, poate sa fie, platina uzata, deschizatura intre contactele platinate necorespunzatoare, avans motor mic[acesta se regleaza din delcou] bobina de inductie defecta. Verifica la carburator sita de protectie, desfa capacul de deasupra carburatorilui si vezi daca sprituie, vezi daca pompa de benzina lucreaza si daca nu cumva ai apa in benzina.
Cel mai probabil o defectiune la sistemul de alimentare. Atunci cand accelerezi deschizi de fapt clapeta de admisie a aerului, deci permiti intrarea unei cantitati mai mari de aer in motor, care trebuie compensata de o cantitate mai mare de benzina. Faptul ca motorul moare indica faptul ca sistemul de alimentare nu reuseste sa aduca acel surplus de benzina.
Cauzele trebuie identificate mergand pe fir, de la carburator (injectie) spre rezervor.
Pompa de sprit(membrana sparta, etc) din carburator acele jiglere cu bila(oxidate, uzate, infundate, bila nu inchide cum trebuie) + gascanul ( infundat, oxidat, fisurat, etc)