Niciuna. Ce ai enumerat tu sunt masini premium (cu exceptia Passat Variant) si sunt potrivite pentru oameni care au facut ceva la viata lor, au un anumit statut si o anumita varsta. Pentru un pusti de 20 si ceva de ani cel mai potrivit este un Renault Clio sau un Opel Corsa. E importiva firii ca un tanar sa conduca masini premium, e ca si cum ai vrea sa fii la facultate la doar 11 ani.
Adica eu, daca am 21 de ani, sunt impotriva firii, ca nu suport carucioarele astea care 'mi se adreseaza'?
Masinile mici sunt destinate 'soferilor' stangaci, sau care conduc doar urban.
Nici Mercedes de 140 cp, dar totusi, masina si-o alege fiecare. Eu decat sa intretin un Corsa/Polo/Matiz/Punto, mai bine imi fac abonament la RATB.
Fiecare face ce crede. De asemenea, daca la 21 de ani iti permiti sa cumperi si sa intretii o masina din banii munciti de tine atunci iar nu vad nicio problema. Numai ca este greu de crezut ca la 21 de ani cineva isi permite sa cumpere din salariu o masina pe care sa o si intretina si in care sa bage si benzina (indiferent ce marca sau model este). Eu de exemplu fac in medie 3 plinuri jumate pe luna. Crezi ca imi permit sa dau 1000 RON pe motorina din salariu? Din ce naiba as mai manca si din ce naiba mi-as mai plati darile? Sa-ti cumperi o masina ca sa faci cu ea 10 km pe zi iar nu e ok fiindca nu e rentabil, mai bine RATB.
D-aia e impotriva firii sa ai masina de orice fel la varsta asta, daramite Mercedes, BMW sau Audi.
Dupa ce te angajezi si promovezi dpdv profesional a.i sa castigi un salariu decent abia atunci poti face figuri, pana atunci trebuie sa zici si mersi de masina care o primesti de la parinti.
Am schimbat ceva masini, dar toate sub 3000 de euro.
Eu am avut salariu doar cateva luni, si am renuntat, mi-e mult mai bine in particular. Deci, 'salariu' nu exista in viata mea, si nici nu mi-l doresc. Intretinerea e simpla pentru mine, cu asta ma ocup, si nu numai.
Nu circul atat de mult ca si tine, pentru ca nu am nevoie. Dar de ce sa fac revizii de 4-500 lei pe an la un supozitor, cand din banii aia pot face reviziile la o masina macar de clasa medie?
Dpdv profesional, sunt deja cot la cot cu veteranii domeniului, avansarea in cazul meu consta in afaceri, nu-mi fac probleme pentru experienta mea. Ce fac, fac din placere.
Masina primita de la parinti e o Dacie, care s-a intors la parinti. Imi zic ei mersi, ca inca am grija de ea.
Daca unui tanar de 20 si ceva de ani ii place o masina de clasa medie care costa cat una de clasa mica iar nu exista nicio problema. In loc de Opel Corsa sau Renault Clio poate la fel de bine sa fie si Dacia Logan sau Cielo. Dar din cate citesc pe siteul asta marea majoritate au pretentii de marci straine iar o marca straina de clasa medie costa. Eu de exemplu nu am nici aia 3000 de Euro sa-i dau pe un junghi SH si nici bani sa-i bag combustibil sau sa-i fac revizii. Merg cu ce mi se da de la munca si zic merci ca am masina de servici, masina careia nu-i suport nici macar cheltuielile cu odorizantele.
Eu sunt de parere ca majoritatea de aici, care intreaba doar de BMW si Audi, nu iti permit nici macar Loganul.
Eu de mic am fost fascinat de masinile mari. Cea mai mica pe care am avut-o a fost un Astra in 3 usi. Dupa ea mi-am luat Mercedes W124, sa imi revin
N-am nici eu cei 3000e acum, conduc un Logan fost taxi, care probabil ar valora in jur de 1200e.
Mie mi-e usor sa imi iau masina, avand (aproape) atelier de tinichigerie, si experienta in mecanica, iau ultimele coji si le pun pe roti. Fara meseria asta, probabil imi parea rau de banii aruncati pe scoala de soferi.
Mai incolo poate nu ti-ar fi parut rau de banii aruncati pe scoala de soferi dar la varsta asta trebuie sa recunosti ca este foarte greu pentru cineva sa aiba un loc de munca bine platit si care sa-i mai aduca si satisfactii. Stii foarte bine ca marea majoritate nici nu te cheama la interviuri, daramite sa te mai si angajeze. Trebuie sa dai din coate si sa te descuri cum poti, asta daca nu vrei sa fii in continuare sub cortina de fier a parintilor. Cui ii convine sa stea cu mami si tati la 20 si ceva de ani poate sa stranga si aia 3000 de euro din salariu dar eu prefer sa stau pe barba mea.
Dupa liceu am stat un an si ceva doar pe castiguri mici, ca ajutor de mecanic. N-am cautat prea convins locuri de munca, si tot gaseam cate ceva. Nu m-am angajat, pentru ca m-as fi simtit lipsit de libertate. La un salariu ~1000 lei pe luna, nu ajungeam nicaieri. Masina aveam, cheltuielile cu haine, benzina, viata sociala, ar fi mers inainte si mai ramaneam cu exact nimic.
M-am pus pe invatat meseria asta, m-am calificat, iar service-ul in care am facut practica m-a si angajat aproape cu forta. N-am stat, din motivul descris mai sus si inca unul - 200 lei pe luna in benzina pentru naveta (in oras), dintr-un salariu de 800 de lei, in crestere lenta.
In plus, pe unde am trecut mi-am creat relatii in domeniu, care la un simplu telefon, vin si lucreaza cu mine.
Sunt ferm convins ca dupa ce imi termin o hala, o sa ajung sa am angajati.
Nu ma deranjeaza atat de mult statul cu parintii, mi-am fixat un termen, ca inainte de 30 de ani, sa am casa mea. Sursa de venit mi s-a parut mai urgenta.
Auzi la tine, la 18 ani am avut un v40 din 97', masina premium, full option cu motor de 2 litri de 136 cai putere si nu am avut probleme cu masina daca tie iti place sa mergi cu niste conserve de masini gen opel corsa atunci nu inseamna ca oricine ar dori asta, intr-un accident cu un opel corsa esti istorie si ca dotari, varza, am mers cu un opel corsa de mai multe ori si vechi si noi, nici una nu a fost suficient de buna sau macar buna, toate troncaneau, nu trageau cine stie ce, designul interior cam slab, calitatea materialelor la fel
V40-ul care-l am si astazi, de cand il am eu, si de cand l-a avut tatal meu, acum cativa ani buni nu i s-a schimbat nimic, doar consumabilele si are 400 000 km, am condus E class din 2000 si nu m-a impresionat, 2.2 diesel de 143 cai putere fix cum ai spus acolo si pur si simplu nu m-a impresionat, nu este la fel de confortabil precum v40-ul meu, nu trage cine stie ce si proprietarul masinii a fost anul asta de 3 ori in service cu masina si nu i-a convenit pretul.
Al meu este pe GPL, consuma cam 8.5-9% bine, zilele astea i-am dat cam tare pe autostrada si am condus-o destul de sportiv si mi s-a dus consumul la 11.5% dar nu am nici o problema cu masina, cum spunea cineva cu alimentatul si cu banii ca nu ajung etc.
sa spunem ca ai o masina, la majoritatea intalnim 1.6 [cei ce vor sa fie economici dar nu vor o masina ce abia urca dealul] deci ar avea consum de 6% cam asa ceva poate 5% dar destul de rar, abia scoteam 5.5% cu un 1.4, sa spunem ca benzina costa 6.3 lei litru, un plin de 60 de litri ar fi 378 lei si daca iti consuma 6% ai putea face 1000 de km cu 378 lei, acum sa o luam pe partea cealalta, masina mea ce consuma 9%, 3 lei litru, un plin de 60 de litri [nu are rezervorul gpl acest volum dar sa luam valori echivalente] costa 180 de lei, cu acesti bani eu fac undeva la 600+ km daca este sa dublez suma de bani ar insemna 120 de litri care ar coste 320 de lei si as face 1200 de km pe cand cu acel 1.6 pe benzina dau 378 lei si fac mai putini km, acum vedeti voi ca se poate si cu motor mare si cu bani putini? si sincer la 400 000 km nici nu se simte ca-i are si la varsta ei, masina functioneaza si arata ca noua si nu bag bani in ea, decat in consumabile.
Daca vrei o masina premium si nu vrei sa arunci cu banii numai pentru a te uita la ea atunci ia-ti un volvo, daca vrei sa fii de ala cu shuckarime si smecher, de ala asa ia-ti un bmw, un mercedes, un vw, un audi, nu te va costa mare lucru o reparatie, si nu se va strica masina, nu, de loc [sarcasm level 9999]
Vad mari probleme cu banii aici asa ca nu-ti lua masina ca te costa mult, ca si-asa de volvo nu vrei s-auzi, de ce si-ar lua romanu ceva bun cand poate sa nu-si ia deloc? 2000 de euro l-a costat pe tatal meu masina acum cativa ani, nici nu mai stiu cati, masina nu are nici macar o problema, nu troncane nu nimic, pacat de noi ca habar nu avem alte marci decat cele 3 sau 4 marci germane care sunt o povara la casa omului, te baga-n boala masinile astea, te costa o avere sa le cumperi [dar tu tot spui ca te-au costat putin] si normal ca ti se va strica si atunci iti vei da pumni in cap ca de ce ti-ai luat masina aia lasa ca stiu multi la care masinile s-au transformat in fiare vechi din cauza ca nu au avut bani sa le repare.
Mandru de masina pe care o am! Nemultumit de ea ca nu este un T4 [adica 2.0 turbo, 200 cai, o raritate pe la noi ]
''Auzi la tine, la 18 ani am avut un v40 din 97', masina premium, full option cu motor de 2 litri de 136 cai putere si nu am avut probleme cu masina''
De unde ai avut tu la 18 ani bani sa-ti iei masina? Sau esti unu din aia care latra din spatele parintilor si isi insusesc realizarile lor?
Te intreb si eu asa, de curiozitate.
''daca tie iti place sa mergi cu niste conserve de masini ''
Atata vreme cat eu nu scot nici un leu din buzunar ca sa merg cu ele da, imi place. Desi, din punctul meu de vedere (si a oricarui om normal care a condus la viata asta macar cativa ani) un Opel Corsa din 2007 este 10 clase peste un volvo din 97, cu 20 de ani mai vehi, mult mai calarit si mai peticit. Daca tu poti sa compari o masina sarita de 400.000 km cu una care are 40.000 in bord atunci eu nu mai am ce sa adaug.
Cat timp compari un opel din 2007 cu un volvo din 97 atunci volvo bate :-si mai ales daca este corsa tu vezi ce scrii acolo?
Altceva, eu intretin masina din banii mei, eu doar am primit masina de la parinti atata tot, helloo! Si mie mi-ar conveni sa-mi plateasca cineva combustibilul, intretinerea, dar o data ce astea nu reprezinta o problema, nici un stres!
Sincer acum nu stii de ce este in stare masina mea! cand inca o avea tata a pus pe ea remorca, a umplut masina cu bagaje si alte ale de era cam prea lasata + toata familia [4 membri] si din bacau pana-n Brasov si dupa cand am trecut muntii intra in depasiri si totusi greutatea masinii era peste 2 tone cu tot cu remorca si incarcatura, arata-mi mie o corsa din 2007 care la urcarea muntilor sa faca asta abia ca poate sa depaseasca goala. Lasa-ma cu masinile astea! eu iti spun, cat timp este volvo este premium in primul rand dar cat timp este volvo, intretinerea nu este ceva iesit din comun, simplu, taxele sunt cam naspa ca am motor de 2.0 euro 2 dar in rest chiar nu ma intereseaza, o data ce masina merge ca noua, nu troncane, nu are nici o problema si nici nu-mi face probleme atunci spune-mi ce este rau in a avea o asemenea masina? tin sa precizez ca masina a trecut prin 1-2 accidente [mici, busita in spate cat sa o boteasca toata si unul intr-o parcare cand a plecat ca-n fast and furious de a lovit masina in fata, spre surprinderea mea, la al 2-lea accident masina mea nu a avut nimic, doar un far era putin bagat inauntru.
OMFG! Parca detii Mercedes Clasa S din 2014 nu un junghi de masina din 97. Cine te aude si nu stie, te mai si crede...
Vorbesti de parca ai fi un detinator de masina germana, sincer, toti care au asemenea masini spun asta, nu ma crede! si vei vedea intr-o buna zi un volvo trecand pe langa tine ca si cum ai sta pe loc si atunci sa-ti para rau ca ti-ai luat o masina nemteasca :-j, ia-ti opel si vei ajunge sa impingi la masina de cateva ori, vei cunoaste in scurt timp toti mecanicii ce lucreaza la service, nu te costa o avere sa repari un opel dar este jenant si enervant ca se strica cat un volvo in 4-5 ani :-j sincer cu a mea nu am probleme, o conduc pe drumurile noastre ca dupa razboi, am fost anul asta inainte sa-i fac itp-ul la o verificare si nimic nu era uzat, totul era ok pe ea si nu am schimbat nimic in ultimii 2 ani, momentan amortizoarele pe spate sunt pe duca dar in rest nimic, nu rugina, nu oboseala, nu probleme, nu nimic.
Si o data ce tu spui ca 'parca detii mercedes clasa s din 2014' imi dau seama ce masina am, multumesc, mi-ai facut ziua mai frumoasa :) stiu ca 'junghi'-ul meu este echivalent cu un s class din 2014. mai stiu pe unu care si-a vandut golf 4 si si-a luat o jetta din 2008 doar sa se dea mare ca are masina mai buna decat a mea :-j inainte sa-si ia golful avea o astra g.
Nu crezi nimic din ce-ti spun despre masina pe care o am?
Inseamna ca tu in afara de mercedes audi bmw si vw nu mai stii nimic, tu habar nu ai de marci precum Holden, Acura, GM, stii ce este ala un Caterham? fara google, stii? Stii macar unde este fabricat Saab? Scania? Daf unde este fabricat? frate daca nu stii sa raspunzi la macar 2-3 intrebari de acolo lasa-te, nu mai comenta de aiurea ca habar nu ai ce inseamna piata auto.
Eu sunt genul de persoana care daca nu-mi convine ceva, nu ma satisface un lucru incep sa-l urasc, asa am patit cu multe lucruri, sincer dar o data ce incep sa laud un lucru inseamna ca ala nu mi-a gresit cu nimic, cat timp l-am avut, este perfect.
Stii macar cum se cheama grupul din care face parte skoda, audi, volkswagen, seat etc? daca nici asta nu stii inseamna ca tu-ti iei masina doar sa te dai mare ca 'uite ma ce biemveu mi-am luat, cel mai shuckar din oras, nu se pune nimeni cu mine' pe cand ca daca ti se strica ala esti!
Sincer imi place masina pe care o am, o ador, nu as da masina asta decat pe un alt volvo, poate!
Own it as you love it, drive it as you hate it [fost slogan volvo] acum sloganul il vezi in poza mea de profil.
Ia-ti ce vrei, am vrut sa-ti dau un sfat! daca tu ma contrazici eu iti spun ca tu gresesti, te superi ca normal crezi ca nemtii au cele mai tari masini, cele mai sigure, cele mai fiabile, cele mai ieftine, cele mai rezistente, cele mai durabile, cele mai cele dar... pacat ca nu este asa!
http://www.automarket.ro/......21520.html uite aici, afla mai multe despre volvo, omoara 10 minute din timpul tau pretios pentru a citi articolul.
Pentru un baiat tanar nu se potriveste niciuna, aia e masina de familie, da cari copii dupa tine cu un morman de bagaje.
anonim_4396 întreabă: