Poti sa mergi cat zice manualul de service, cand selectezi codul motorului tau.
La fel si "cea mai buna", poate fi si de la Dayco, cum ti-am dat raspunsul la cealalta intrebare. Depinde ce masina ai, ca nu toate distributiile sunt la fel.
Ina poate face cel mai bun kit pentru Vw Lupo 1.0 mpi si in acelasi timp cel mai prost kit pentru Duster 1.5 dci. Sunt doar exemple.
Contitech pe curea merge intre 60 si 80. 000km fara probleme, dar cum m-am tot repetat, Dayco, Gates sau Ina pot face kit-uri net superioare Contitech, pentru anumite motoare.
Eu am skoda fabia combi 1.2 diesel 2011. Eu zic sa nu iau distribuție Contitech, sa plătesc firma și poate sa fie la fel de buna și Ina.
Da, arata cam la fel kit-urile Ina si Contitech. Ambele au cureaua ceva mai subtire, dar pompa de apa are palele metalice. Unii se feresc de palele de plastic, eu zic ca nu conteaza.
In materie de rulmenti (role si pompa), cred ca ambii producatori sunt ok (Ina si Conti).
In schimb, mie imi place cum arata cureaua de la SKF. https://targuldepiese.ro/......dt-939899/
Kit-ul de la Dayco nu il recomand in cazul asta, pentru ca sunt multe role, iar Dayco nu face role prea bune, multe scartaie de noi. Doar curelele lor sunt ok, si cum am zis la alta intrebare, intinzatoarele sunt ceva mai solide decat la Conti (cel putin pentru Ford 1.8 diesel).
Kit-urile Hepu vin doar cu pompa Hepu, restul sunt la nimereala. Am pus pe Opelul meu, rolele sunt diferite, cureaua este Gates, cam subtire. Mai bine luam role SKF sau FAG, pompa Hepu separat, si o curea Dayco.
Revenind la intrebarea ta: Contitech nu da gres niciodata, iar Ina este foarte buna la distributiile pe lant. Pe curea nu prea am intalnit, dar presupun ca este ok.
Eu sunt mecanic, iar ca sa imi treaca emotiile, pe la 20. 000km desfac capacul distributiei si ma uit sa fie totul in regula. Continental dupa 60. 000km arata destul de rau, la fel si Gates.
anonim_4396 întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: