Sunt destul de multe, cele mai importante, ar fi ca cel in 2T are putere mai mare decat cel in 4T, dar in acelasi timp consuma mai mult, face mai mult zgomot, si nu are baie de ulei, ungerea facandu-se cu uleiul din benzina (ulei care la majoritatea scuterelor se amesteca singur cu benzina )
Motorul in 4t e mult mai complicat. Are supape, baie de ulei si pompa care plimba acel ulei prin tot motorul.
Un motor in 4t e mult mai durabil, si consuma mai putin, pentru ca are supape care controleaza mai bine admisia si evacuarea, pe cand la 2T sunt doar niste gauri pe cilindru prin care intra amestecul si alta prin care ies gazele (cel putin asa era la cele pe care le-am desfacut eu).
Motorul in 2t e mai puternic si suporta turatii mai mari, dar consuma uneori chiar dublu fata de unul in 4t, si trebuie schimbate pistonul, segmentii si cilindrul mult mai des, din cauza ungerii mult mai slabe.
Balasa_Andrei_1998 întreabă: